Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Binære optioner - overtager de markedet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra køge
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs amino!

Jeg har længe overvejet at starte på at handle med binære optioner men har lidt misstillid til det da det virker lidt "for godt til at være sandt" men så igen så kan jeg stadig godt se at hvis man kan læse en graf så burde man vel på en måde kunne forudse dens retning og få profit?

er der nogle herinde der kender en eller selv har gjort sig i binære optioner?

God eller dårlig ide? hvis man nu siger man læser op på det som var det en bibel og gjorde det til sit ekspert område, eller er det stadig bare en stor svindel butik?

Tak for hjælpen

-Kris

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er ligesom at spille i Lotto :)  Læs op på basal statistik, så indser du hurtigt hvorfor.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob:

Det er ligesom at spille i Lotto :)  Læs op på basal statistik, så indser du hurtigt hvorfor.

Ja eller kaste med to terninger og forudse resultatet. Statistikken og sandsynligheden siger en ting, men resultatet i det enkelte kast bliver ofte et andet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jacob:

Det er ligesom at spille i Lotto :)  Læs op på basal statistik, så indser du hurtigt hvorfor.

Ja eller kaste med to terninger og forudse resultatet. Statistikken og sandsynligheden siger en ting, men resultatet i det enkelte kast bliver ofte et andet...



Mjah ;-)  Vil nu mene, at man med en vis sandsynlighed kan forudsige en trend. Men ja, chancen for at forudsige vejret i morgen er nok større!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)