Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at skabe en god Facebookside - Tak :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godaften alle sammen :)

I går fik jeg mig en velfortjent og meget "Thorborgsk" verbal røvfuld herinde, da jeg skød lidt for langt efter at udleve min drøm, om at åbne min egen lille fysiske butik. :) - Det var lige det jeg trængte til, for at blive i stand til at kunne se skoven for bare træer Big Smile

Jeg indså at jeg er nød til at have butikken, som et langsigtet mål og så begynde at opfylde delmål. Og derfor har jeg i dag "lanceret" en Facebook side, for at begynde at skabe mig et navn og en kundekreds, sælge lidt af mine kreationer og skabe en "baggrundshistorie" for min butik, når jeg en dag sætter nøglerne i den! (Åh hvor jeg GLÆDER mig!)

Nu kunne jeg så rigtig godt tænke mig jeres ekspertråd herinde fra! - Hvordan kan jeg skabe de allerbedste forudsætninger for min side? Hvordan kan jeg optimere den, sådan at det ikke kun er mine venner og familie, der gider "like" ?

Jo altså, jeg ved selvfølgelig godt at jeg skal holde den opdateret med spændende ting, som folk gider kigge på. Og at jeg kan benytte mig af annoncering, når der er budget til det. - Men hvordan undgår jeg at virke "anmassende"?
Umiddelbart vil jeg gerne ind i en masse relaterede grupper og RÅBE OP "se mig se mig se mig!" - Men sådan noget, bliver jeg ofte selv enormt træt af, i andre grupper.
Jeg hører også at der er lidt komplicerede regler, hvad angår at skabe opmærksomhed med hjælp fra konkurrencer?

Tommelfingerregel for hvor længe det tager at manifestere sig som iværksætter, siger man er 2 års tid. Hvad er tidshorisonten for at manifestere sin gruppe - Hvad er realistisk at målsætte sig?

På forhånd tusind tak for jeres tid Skype-ItWasntMe

Siden (den er åben og offentlig, så man behøver ikke like eller anmode): https://www.facebook.com/pages/RIKKE-MY-og-Dimseriet/391671587689769

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rikke MY:
Hvordan kan jeg skabe de allerbedste forudsætninger for min side?

Jamen det kan siges ret kort: Udfyld så mange informationer på siden du kan (dvs. alt under Om-siden) og lav status-opdateringer jævnligt.

Rikke MY:
Hvordan kan jeg optimere den, sådan at det ikke kun er mine venner og familie, der gider "like" ?

Næste skridt kunne evt. være at målrette din side mod kunst-interesserede. Det gælder om at finde ud af, hvad kunstinteresserede vil have. Det kunne evt. være, at nogle af dine kommene "fans" selv har lyst til at lege med den type kunst, du tilbyder. Her kunne det være en god idé at vise dem nogle tips og tricks til, hvordan de selv kommer i gang med den type kunst, du ved noget om. Dette giver en værdi for dem, og det skaber tillid. Det viser også, at du ved, hvad du laver.

Rikke MY:
Jeg hører også at der er lidt komplicerede regler, hvad angår at skabe opmærksomhed med hjælp fra konkurrencer?

Så komplicerede er de heller ikke. Du kan evt. skrive "Like opslaget og skriv en kommentar om hvad kunst betyder for dig", og så udlove noget du har lavet som præmie. Du skal bare være opmærksom på, at du ikke må kræve af dem, at de deler dit opslag. Til gengæld får du forhåbentlig en masse likes og en masse kommentarer som siger noget om, hvad kunst er for dem. Dette kan du højst sandsynligt bruge til at lave nyt indhold efterfølgende.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søg på Facebook og Google efter Thomas Bigum, og så har du tekst og videoer nok til de næste 14 dage med ideer, fakta og inspiration til at skabe en FB gruppe. Han kan sit kram, han er vild!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Konkurrencer er ikke komplicerede, men du skal ikke måle dig på antallet af likes. Det der er interessant for dig er di målgruppe. . Hellere have 1000 interesserede end 10.000 ligeglade :)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hermed et like fra mig!

Fine tegninger! :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)