Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket Søgeoptimerings firma anbefales?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Partybutikken ApS Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi er på udkig efter et nyt firma der kan lave SEO, Adwords og PLA og hvad det nu hedder :-)

Mange firmaer kontakter os for at fortælle om de fejl vi har lavet og at de gerne ville gennemgå vores side www.partybutikken.dk med os.

Det eneste sted jeg kan finde anbefalinger om disse er på TrustPilot, men mange af de firmaer som har kontaktet os er ikke på TrustPilot og dem der er oprettet står ikke alle i samme kategori!

Findes der en portal hvor vi kan finde dem alle?

Hvis jeg søger på google kunne jeg fx. kontakte det firma der ligger øverst, men dem kan jeg ikke læse om nogen steder.

Hvordan finder jeg et seriøst og effektivt firma?

/Lars

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Et godt råd vil være at indsamle forskellige tilbud og forskellige oplæg til et samarbejde. Dernæst kan du udspille disse imod hinanden, og derved sørge for at få alle perspektiver. Når vi snakker SEO arbejde har diverse bureauer tit tusindvis af forskellige arbejdsmetoder samt forretningstrategier. SEO er ikke bare SEO.. Hvis du forstår. 

Vi laver basal SEO arbejde for vores kunder, så hvis dit behov ikke er til en millionforretning endnu skal du være velkommen til at hive fat i mig på simon@erhvervshjemmesider.dk

Held og lykke i din søgen. 

PS. Du kan jo altid oprette opgaven på Freelance her på Amino :-) 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Visu Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Jeg vil meget gerne byde ind på opgaven, og derfor sendt dig en PM. Der findes desværre ikke en dedikeret anmeldelses portal af online markedsføringsbureauer.

Google har lavet en partners-portal, hvor du kan søge blandt bureauer som er Certificeret i Adwords. Dette er langt fra en garanti for høj kvalitet, men det sortere nogle af de dårlige bureauer fra. https://www.google.com/partners/#a_home;bdgt=3000,15000;lang=da;locn=Danmark   

Venlig hilsen

Mads N. Lauridsen

Få en gratis tilstandsrapport for din Adwords konto her www.malano.dk.   

Fra Helsingør
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Partybutikken ApS Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Tak for alle private og ikke private beskeder.

Jeg har nu fundet en løsning :-)

Lars

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars K:

Hej Alle,

Tak for alle private og ikke private beskeder.

Jeg har nu fundet en løsning :-)

Lars

Må Jeg spørger om,  hvilket løsning du fandt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)