Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af tøj i EU

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har leget lidt med tanken, omkring det at starte et tøjmærke. Jeg vil derfor gerne høre fra jer som har mulighed for at producere noget tøj, kender til nogle der kan eller bare selv har været kunde hos en producent. Jeg vil helst ikke bestille alt for meget tøj af samme slags/design. Jeg vil gerne have mulighed for at få mit eget mærke i nakken og broderet logo på tøjet. Vi snakker kun overdele til at starte med, t-shirts, sweatshirts, polo shirts og hættetrøjer. Minimums ordre pr. design må ikke overskide 50 stk. Hvis du kan, eller kender nogen der kender til noget, så vil jeg blive taknemlig, hvis du gad at smide en privat besked til mig, også kan vi tage den derfra.

- Mikkel

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige ;)

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, når det er kun så få stk. pr. model så kan jeg sige at det kan næsten lige så godt betale sig at få det produceret i Danmark, der du opnår et bedre pris i udlandet kun baseret på mængde. Jeg kan producere for dig de forskellige ting du nævnte det eneste problem er broderingen, den del af opgaven kan jeg desværre ikke tilbyde, men man kan selvfølgelig finde en løsning på det. Du er velkommen til at kontakte mig på layk2office@gmail.com hvis dette har din interesse

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg er Maggie, jeg er fra Kina, jeg nu arbejder for HERO GROUP TYSKLAND, jeg arbejder hovedsageligt som en køber repræsentant for udenlandske kunder i Kina.

Som jeg er lokale, jeg kender godt sourcing i forskellige linjer i China.So jeg kunne gøre for din hjælp, hvis du har brug for noget, naturligvis for at få den gode kvalitet og flot pris produkt for dig.

Hvis du har brug for, måske jeg kunne hjælpe, kan du kontakte mig ved hdmaggie11@gmail.com

Maggie med tak!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)