Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste sted at nyde livet i Europa for en iværksætter

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa !

Jeg har en online forretning og tænker på at tilkøbe en bolig i lækkert sted i Europa.

Gerne varmt sted med sol, andre danskere i området, gode eller rimelige priser på bolig og mad og leveforhold. 

Jeg tænker Malta eller Malaga i Spanien.

Nogen som har nogle erfaringer og kan dele anbefalinger ?

Nogle andre "fede" destinationer ?

Mvh, Kundez

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Eksotiske Bornholm :)

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Eksotiske Bornholm :)

Haha humor er altid godt. 

@TS: To be honest, så vil jeg sgu fokusere på skatte forholdne først!

Jeg tænkte også på at flytte til Spanien på et tidspunkt, men skatten er bare mere gunstig i UK. Og man kan mere for sin indkomst. 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattemæssigt er (var) Cypern meget attraktiv, ligesom Polen er meget attraktiv for selvstændige, Cypern er dog ikke så charmerende som Grækenland, og der bliver det sikkert billigt at købe bolig indenfor kort tid.

Hvad med Andorra - skattefrit..

Kort - det meste er bedre mht. købekraft end Danmark -så find et sted du kan lide at være. Du vil med sikkerhed ikke være lige glad for Spanien og UK. Hvad du vil synes bedst om er så noget andet, men det kan andre ikke rigtig hjælpe dig med.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:
Kort - det meste er bedre mht. købekraft end Danmark -så find et sted du kan lide at være. Du vil med sikkerhed ikke være lige glad for Spanien og UK. Hvad du vil synes bedst om er så noget andet, men det kan andre ikke rigtig hjælpe dig med.

Sådanset enig, dog syntes jeg det afhængig meget af hvilket stadie i sit liv man er. 

Der er rigtigt mange forretningsmæssige muligheder i UK - som ikke rigtigt findes i spanien - i samme grad. 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

I grækenland har de nul skataktiegevinster, kender ikke dine vilkår for et firma, men der er lav skat på Malta og Cypern. Man kan vel godt lave business i England selv om man er bosat på f.eks. Malta. 

Og jeg vil tro at leveforhold er dyre i England, ellers ville kanal øerne da være oplagte.

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I Grækenland betaler de jo slet ikke skat Stick out tongue

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Portugal har det du søger! Smile

Leveomkostningerne er billigere end Spanien og bolig kan købes for 1/3 af prisen herhjemme, med havudsigt.

Har selv erfaring med længere ophold og job i Algarve så spørg blot ind hvis det bliver aktuelt.

Start af virksomhed i Portugal

Boliger i Portugal -langtidleje eller køb

Fra Hadsten
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 47
Fra  www.smartesikkerhedssko.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg ville foretrække Spanien, jeg har selv været der 5 måneder sidste vinter og var/er igang med at starte noget dernede

Måske jeg kan hjælpe dig eller vi måske kunne fortsætte noget sammen, jeg er sådan set klar til at drage afsted igen

Send mig evt. en mail på info@haventa.dk

Hilsen

Peter

Haventa.dk har Skandinaviens største udvalg af smarte sikkerhedssko. Altid fragtfrit i DK! Ingen gebyrer!

Fra København
Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Freelance Office & IT Assistent Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 5 (41 indlæg)