Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af flere varianter af mine plakater i Prestashop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere

Jeg skulle lige høre om nogen kunne hjælpe mig med Prestashop.
Jeg er ved at lave min første webshop og der er en ting der driller og irriterer mig. Jeg vil gerne have oprettet flere udgaver (farvemæssigt) af den samme plakat. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Kun under "vare attributter" og så er det kun en lille cirkel man får. Jeg vil have vist hele plakaten, sådan som den ser ud. Og så at folk kan "Læg i kurv" når de har klikket på en anden farve udgave. Argh, det driver mig til vanvid. Sådan en lille åndssvag ting. Måske kan det slet ikke lade sig gøre og så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre, udover at oprette dem enkeltvis.

Er der nogen der kan hjælpe. Eller smide et link til noget dansk support, som ved nogen om det.

I kan se den nuværende "webshop" jeg har nu, for at få en bedre forståelse for, hvad jeg mener.

VH Hanne og KunstnerKram

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 12
Fra  AMCE.DK Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Når du opretter en vare, er der så ikke et punkt ude i venstre side, som hedder 'varianter'?
Der opretter jeg de farver, som mine varer fås i og ændrer derefter i 'antal'

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amalie

Tusind tak for svar.

Åh Gud, Du har ret. Jeg har bare siddet så længe og fedtede rundt med det. Jeg har lige lavet et par prøver og det virker. Der er bare en sidste ting.

Kam man ikke skrive noget til de andre plakater ? Teksten følger med fra den første.

Tak igen...Jeg ved stadig ikke hvordan jeg kunne overse det, når det var lige foran min iværksætter næse.

VH Hanne

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 12
Fra  AMCE.DK Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender det godt, man bliver helt frustreret :-P

Men det tror jeg faktisk ikke man kan, desværre.. Kan være du bliver nødt til at skrive om hver af dem i beskrivelsen så

Kh Amalie

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må jeg bare gøre det på den måde. Det er jo heller ikke fordi der står så meget mere. Kun det med farven og hvilket slags papir det er...

Tak igen...Føler mig stadig chokkeret over det kunne gå forbi mig.

VH Hanne

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 12
Fra  AMCE.DK Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha ja det er lidt fjollet, men det var da så lidt :D

Hav en god dag

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, og til dig også

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)