Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har lavet vores egen mangonektar, og har brug for feedback på vores nye webshop.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Weiland:
Hej Per.

Jeg er ikke helt sikker på, om jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt. Mener du hvorfor der ikke er nogle anprisninger? Sundhed? Vitaminer? Jeg synes ikke at det vil være ærligt, at køre på et sundhedsaspekt, da vi kommer lidt rørsukker i nektaren (selvom der samlet set, er mindre i, end sammenlignelige smoothies). Vi har foretaget et bevidst fravalg af anprisninger, i samråd med vores designbureau.

Med venlig hilsen Claus

Ja jeg mener der mangler noget om - hvorfor vælge .....

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er en simpel men fin webshop, godt arbejde og fint produkt! 

Lille detalje: lagde mærke til eng url på kurv/check-ud siderne - ville jeg måske ændre til dk med tiden, hvis det ikke er alt for besværligt. 

Held og lykke med projektet!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Liquid Juice Company ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback.

Til BThorup.

1. Vi har taget imod opfordringen, og er i første omgang, igang med at lave en 1 liter smagskasse. Vores lagerhotel er lige i gang med at kigge på en løsning, så den kommer på hurtigst muligt. Der sker jo ingen skade, ved at prøve :-)

2. Mht. vores næste nektar, så er det også vores tanker med facebook, men endnu federe, så arbejder vi på at kunne få vinderens navn påtrykt emballagen, på første oplag.

3. Købsknappen er væk, og erstattet med en opskrift på mangois. Den begyndte også at irritere mig. Overskriften på mailen er blevet rettet, sammen med en anden vi havde misset, og vi er igang med at kigge på den manglende oversættelse.

Til Per.

Vi vender den lige, på næste møde med vores designbureau.

Til Jil.

Den var ikke spottet. Vi har sat en dansk url på to-do listen.

Med venlig hilsen

Claus

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 24
Fra  KunstnerKram Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Mange tak fordi du fjernede den købsknap. Jeg har allerede tjekket det ud og det er bare så smukt nu. Flotte farver, lækre billeder og nu får jeg næsten lyst til at lave mango is. Tak!

VH Hanne

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart synes jeg, at det er en flot side. Den har dog en del småfejl/mangler, som der er blevet gjort opmærksom på. Når de ting er rettet, tror jeg at siden kan klare sig rigtig godt. Produktet er i hvert fald spændende. :)

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey fin side. Jeg syntes 

1) at der skal være en købe knap på første side. Under det store billed. Altså man kan købe med det samme skulle klikke ca 2-3 gange for at finde købe knappen.

2) evt inspiration med drinks o.s.v så man lige tænker arhh det kan jeg bruge det til

  

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lige i havde opskrifter. 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)