Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sporgsmaal til Prestashop Themes og Leotheme

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min Prestashop trænger til at blive opgraderet til nyeste version da den er 1.5.017. Jeg har faaet at vide af flere at den er forkert sat op og derfor jeg har problemer med den. Og at den skal laves om foer at den kan opgraderes

.Den er ikke responsive nu og det skal den jo helst være. Det design jeg har er lavet specielt til min shop.

Men nu tænker jeg evt at bare kobe et thema fra Themeforest.

Jeg ser flere af disse designs har egen blog. Hvordan vurdere i disse blog i forhold til en wordspress blog sat op med prestashop ?

Jeg har en WP blog nu www.minshop/blog men er disse Prestashop blog som folger med Themaet lige saa gode ?

Eksempel:http://themeforest.net/item/leo-clothing-prestashop-theme/11150151http://themeforest.net/item/swagger-multipurpose-prestashop-theme/full_screen_preview/11111214

Og kender i til LeoTheme , er det okay ?

Jeg har faaet at vide af min tidliger webmaster at han synes de er daarlige:

"their system how it works in backend is terrible. I also heard this from couple of other people so it would be good to avoid them"

Har i erfaringer med dem ? Kan deres Themes rettes til uden de store problem ? kommer selvf and paa hvad der skal rettes ti :), men saadan generalt.

Mange tak

mvh

anders

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læser at :Leo Themes uses their own framework
The engines are different

Øhh hvad skal det lige siger ? :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen

Nogen hotte prestashop eksperter paa linjen ;-)

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver mange PrestaShops - og installerer mange forskellige themes. Leothemes er ikke værre eller bedre end andre. De kan ofte inkludere nogle moduler i deres themes, som er ret komplekse at forstå - og hvor man skal ændre ting andre steder end man ellers er vant til. F.eks. i form af en theme konfigurator.

Hvis du har en WordPress blog allerede, hvorfor så ikke beholde den og blot linke til den. PrestaShop er jo ikke et blogværktøj på samme måde som WordPress, så du får aldrig de samme muligheder for udvidelser og funktionalitet. Du opnår nok kun, at din shop og din blog er integreret i en - med de fordele og ulemper det måtte have.

Så det afhænger nok meget af dit behov og dine ønsker.

Jeg kan ikke forholde mig til de andre ting du skriver om, hvad en udvikler har sagt eller mener. Det kan være rigtigt, at shoppen er sat forkert op, eller der er kodet noget forkert. Men det kan også være, at det bare er uoverskueligt, hvad der er lavet og du derfor får det svar.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Presta

Mange tak for dit svar. jeg tror at jeg gaar efter med dette leo theme

mvh

anders

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)