Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksamensprojekt - vil du låne mig din hjælp?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i fuld gang med mit afsluttende eksamensprojekt. Ideen går ud på udvidelse af butikkens målgruppe, således at den også omfatter mænd og hvad dertil hører. Jeg har i den forbindelse udarbejdet et spørgeskema (kun 8 spørgsmål  ;) ) hvor jeg skal bruge jeres besvarelser for at afslutte selve opgaven. (Jeg selv er quinde, og har derfor naturligt nok brug for lidt extra viden fra jeres mande-univers  ;) )

Spørgsmålene går på emnet "Shopping". Undersøgelsen er naturligvis helt og aldeles anonym.  :)

Håber mange vil dele og selv deltage! På forhånd 1000 tak for jeres hjælp! Big Smile

Link til spørgeskema - "Mandig"

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Momsen78:
mænd og hvad dertil hører

Her er godt nok gang i fordommene! Måske skulle jeg ikke have svaret, for jeg shopper aldrig, sådan som jeg forstår ordet. Jeg oser heller ikke, for man må ikke ryge i butikkerne. Jeg har et god del kommentarer, som du kan få via mail - hvis du lægger den et sted, hvor jeg kan se den.

Held og lykke med opgaven.

 

 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har ikke været inde og kigge, for jeg forstår det sådan, at du kun ønsker besvarelser fra mænd? Og at du mener, at Amino er et forum mest for mænd?, 😳

Tilmeldt 15. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, målgruppen er mænd, og tænkte dem kunne jeg være heldig at finde en del af herinde. Hvilket også har været tilfældet.  :)

Mht. "Jørgen"....... så står ordene "hvad dertil hører", som i at vide hvad det er indenfor mine spørgsmål der interesserer mænd. Kan ikke se hvordan det skulle være en fordom??? Sender dig lidt kosmisk kærlighed og en masse solskin - det trænger du vist til.  ;)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svaret på spørgeskemaet. Jeg synes ikke at jeg opdagede nogle fordomme. Jeg kan godt lide at shoppe, når jeg har tiden til det, især når det er specialvarer.

Mvh Carsten

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jamen dog, jeg er da ikke stødt på manchetterne. Jeg kunne jo bare have ignoreret indlægget. Det er rent spørgeskemateknisk, at der er en del forudindtagethed vedr. mænd og shopping, som det ser ud til, at du ønsker bekræftet. Det var kærligt ment. Send en mail, hvis du ønsker det uddybet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)