Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Provisionsbaseret sælger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan fungere det helt specifikt hvis jeg skulle "ansætte" en sælger baseret på 100% provision. Er det en fordel hvis personen har sit eget CVR og så man gør det på den måde?

Og hvordan får man fat i en dygtig sælger med interesse i provisionslønnet salg i dagens Danmark?

Såfremt der var nogen der skulle kende en person der eventuelt kunne passe ind i dette billede - send mig da gerne en privatbesked.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

DrupalEksperten:
Er det en fordel hvis personen har sit eget CVR og så man gør det på den måde?

Så længe arbejdet ikke har "form af lønmodtagerarbejde" (kun én arbejdsgiver o.lign.), kan I vælge, at sælgeren afregnes via et CVR-nr med moms osv. Oftest har sælgere på provision en fast grundløn tillagt provisionen. Jeg kunne forestille mig, at det er svært at finde sælgere med 100% provision, afhængig af typen af opgaver. Især, hvis det er større/komplicerede salg, hvor sælger skal gå uden løn i lang tid.

Du kan finde en dygtig sælger der, hvor du ellers ville slå et job op. Jeg tror, uden at vide det, at du har størst chance for at få en 100 % provisionslønnet ved at lægge op til, at det (også) kan være deltids.

Jeg kender ikke nogen, der passer ind i "det billede", når jeg ikke ved mere om opgavens art m.v. Jeg tror, der må lidt mere på bordet.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændene,

 

Jeg arbejder med opsøgende salg og er en dygtig og nærværende sælger med mere end 12 års erfaring.  -´jeg arbejder også på ordninger som; No Cure No Pay - har dog et lille men, den kan vi evt. tag telefonisk.

 

Du velkommen til at læse mere om mig på:

www.phoner2support.dk

 

Vh

Jannich Rindom

Phoner2support ApS

Mødebooking, telesalg og Salgstræning

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 74
Fra  MÖTRIK Design Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannich

Jeg har lige sendt dig en mail.

Ser frem til at høre nærmere.

Mvh
Alexander Gram Jensen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)