Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed inden man laver en app eller hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej debattører,

For omkring nogle måneder siden, fik jeg nogle gode ideer på en app/hjemmeside, som minder en smule om DBA og den måde DBA virker på, selvfølgelig med nogle ændringer, som jeg mener er unikt.

Motivationen bag ideerne gjorde, at jeg med det samme begyndte at læse om, hvordan man lavede hjemmesider og apps fra bunden, og hvordan HTML5, CSS, JavaScript og Xcode fungerede. Jeg har læst diverse tutorials, set samtlige YouTube videoer, der er at se og generelt bare brugt rigtig meget tid på det. Når dette så er sagt, så mangler jeg stadig MEGET læring for selv at kunne udvikle en hjemmeside eller en app. 

Under indlæringsforløbet af hvordan hjemmesider og apps laves, begyndte jeg at læse meget på Amino omkring hvilke fordele og ulemper, der var ved at lave hjemmesiden/app'en uden at stifte en virksomhed og omvendt. Jeg prøvede samtidig også at finde nogle tråde (forgæves), hvori der blev beskrevet, hvordan man skulle stifte en hjemmeside såsom DBA, og hvordan det hænger sammen med stiftelse af firma.

Mit spørgsmål til jer er så: Skal jeg stifte virksomhed, når jeg i princippet ikke skal "sælge" noget ligesom webshops, der f.eks. sælger høretelefoner eller tøj? Og hvordan skal jeg komme i gang med mit projekt, da jeg snart er ved at sprænge i luften af rastløshed? Og i forhold til webdesignere, skal jeg arbejde videre med tutorials eller skal jeg finde en webdesigner, der kan hjælpe mig?

Jeg håber, at I kan hjælpe mig med min opstartsfase, og vil give mig nogle forslag på, hvad der har virket/ikke virket for jer.

Med venlig hilsen,

Karjo

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karjo. Kom du nogensinde i gang med projektet? 

Send mig evt. En besked på DLL@stofanet.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)