Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress vs. Affiliate marketing

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan Wordpress fungere som blog i samarbejde med f.eks Partner adds (affiliate marketing)?

Jeg har læst et sted at Wordpress sletter affiliate links.......er i tvivl om dette er korrekt.

Er Wordpress det bedste sted at lave en blog, eller kan I anbefale andre bedre (brugervenlige) steder?

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Wordpress er en helt fin platform til at lave affiliate marketing fra, og nej, installerer du Wordpress på din host, og sætter et domæne op, så sletter Wordpress i hvert fald ingen affiliate links ;-)

Wordpress er fint, og meget intuitivt.

Mathias

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Mathias allerede har skrevet det. Så er Wordpress et godt valg. Det er brugervenligt SMC system som kan utrolig mange ting. Og hvis det er du sidder fast, så er der masser hjælp at hente.

Jeg har aldrig hørt noget lignende at Wordpress skulle slette affiliate links. Hvem i alverden har fortalt dig det?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Rosenborg:
Jeg har aldrig hørt noget lignende at Wordpress skulle slette affiliate links. Hvem i alverden har fortalt dig det?

Det er rigtigt, at hvis man laver en blog gennem Wordpress.COM, altså en hosted løsning, er det ikke tilladt at indsætte sine egne reklamer på sin blog. Hvis du vil tjene penge på reklamer på din blog på Wordpress.COM, skal du bruge deres WordAds. Det kan du læse mere om på https://en.support.wordpress.com/domains/ under "Important Notes Before Upgrading".

Som du rigtigt påpeger har der aldrig været restriktioner på reklamer på den løsning man hoster på sit eget webhotel, altså fra Wordpress.ORG.

Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar :-)

Det var en pige på lavenblog.dk der skrev at man ikke kunne bruge wordpress til affiliate fordi de gik ind og fjernede linket.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla_Nielsen:
Det var en pige på lavenblog.dk der skrev at man ikke kunne bruge wordpress til affiliate fordi de gik ind og fjernede linket.

Det er værd at bemærke, at hun skriver om Wordpress.com. Det er bare ikke altid hun skriver specifikt at der er tale om .COM-versionen.

Jeg kan dog godt forstå, at du bliver forvirret, for man skal holde tungen lige i munden som begynder, for at holde styr på hvad forskellen på Wordpress.COM og .ORG er.

Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah :-) Nu giver det lidt mere mening at man nogle steder på den blog synes hun modsiger sig selv.

Tak.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)