Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg af med restparti (damesko / sneakers)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, 

Jeg har i forbindelse med min fars død for et par måneder siden, overtaget hans virksomhed, der distribuerer damesandaler til en række mindre forhandlere over hele landet. Kort før hans død, indkøbte han et parti sko, der er super smarte og moderigtige (sneakers / slip-ins) men som det viser sig bare ligger alt for langt fra det, som de eksisterende forhandlere efterspørger. De sandaler, som er kerneproduktet i forretningen er nogle ergonomisk rigtige sandaler, og forhandles bl.a. hos mange fodterapeuter og mindre tøjbutikker. De nye sneakers og slip-ins er på ingen måde ergonomiske, omend flotte, men altså således ikke noget der lige rammer ind i de eksisterende forhandlere, Jeg skal derfor af med disse, men kan ikke lige gennemskue hvordan - kender nogen her til virksomheder, der kunne være interesserede..... Tænkte selv i baner af CDON.com eller lign. da jeg har hørt at de gør det i restpartier? 

Mvh M 

Fra Roskilde
Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte eksempelvis vareparti.dk eller andre restpartisider:-)

Fra Stenderup
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan prøve at sende antal billeder og meget gerne en vejlende udslgspris til mig! Vi køber div restpartier.

Skriv på kimdanskb2b@live.dk

Mvh Kim

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, 

Meget gerne tak - jeg sender nok først imorgen - er på farten hele dagen idag.

Mange hilsner

Mie

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)