Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Turbo på hjemmesiden

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 189
Fra  Eveningstar Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Slå din pm fra ;=D

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

ehmm

har I selv testet siden?

Det først jeg som kunde møder er "Vi modtager kun bankoverførelse" = farvel til mig, det stoler jeg sq ikke på

og endnu værre. Jeg sidder med IE og jeg kan ikke komme ind på nogle af jeres varer og dermed kan jeg ikke læse mere om dem, se priser eller lægge dem i kurven. Kort sagt, den del af siden virker ikke hos mig. (og nu kan I godt komme og sige, "jamen vi har testet og der ...." ) det er bare ikke godt nok, da jeg som kunde ikke kan få det til at virke, så er der noget galt og det vil altid ramme tilbage på jer som ejer af shoppen. Også selv om den er testet eller ej

Kort og godt, vil jeg sige at siden virker lidt, som om den er lavet i hast og hverken er tænkt eller testet i gennem.

Få noget kort betaling på, få tjekket flowet på siden, den virker tung og langsom, og få shop delen til at virke.  og med tiden, få frisket designet op.

det var mine ord :)

vh
Henrik

Fra Vejle
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

http://tools.pingdom.com/fpt/#!/cWChqF/badasswheels.dk

Ønsker du at mestre dit (spejlrefleks)kamera og tage fantastiske fotos? Bliv klogere på Fotoklog.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med "turbo"?

Er det optimering af hastighed - eller at få flere kunder?

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Gita skriver det. Hvad mener du med turbo, er det selve hastighedsoptimering på hjemmesiden eller andet?

Jeg vil give dig dette som råd: Fjern "Vi tager kun imod bankoverførsler!" fra forsiden. Og sæt den på den afsluttende købsside. Sætningen vil gøre at du mister kunder, for der er mange der vil hoppe fra der. Ved at du placere den på den sidste side før man skal til at købe, så kunne det være at nogen har fået en stor står interesse for jeres produkter at de alligevel køber dem. Ud over dette burde i få andre betalingsmuligheder end bankoverførsel.

Fra Skive
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 189
Fra  Eveningstar Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Der var noget vores WEB mand have glemt men det køre nu

Hilsen Bjarne

Fra Skive
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 189
Fra  Eveningstar Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Gita

Det er flere kunder til siden. Vi har fået en pris på 250 kr excl moms i måneden for at kunne tage betalingskort der nets. det lyder dyrt.

Hilsen Bjarne

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)