Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbydes: 3 md. ulønnet praktik - Bachelor int. handel & markedsføring - Midtjylland

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at være færdig med min professionbachelor i international handel og markedsføring, på Erhvervsakademi MidtVest i Herning.

I den forbindelse skal jeg på et 3 måneders ulønnet praktikophold, hos en virksomhed der handler på b2b markedet, og samtidig har noget internationalt indover. Det behøver dog ikke være noget nuværende internationalt, men måske et internationalt aspekt jeg kan undersøge.

Taget fra min ansøgning;

"Jeg kan på baggrund af min uddannelse tilbyde markedsanalyse, segmentanalyse, hjælpe med at forbedre virksomhedens værdikæde og markedsføre og brande produkter samt virksomheden. Jeg har desuden lært om lederegenskaber og færdigheder, og organisatoriske strategier."

Min primære grund til at søge herinde, er at jeg selv synes det kunne være spændende, at være med til at præge en virksomhed i dens udviklingsfase, eller komme til at sidde med lidt flere funktioner, end jeg vil kunne hvis jeg ansøgte hos en ældre, større virksomhed, hvor de fleste retningslinjer allerede var lagt, før jeg fik lov til at komme med mine inputs. 

Hvis i er interesseret i at modtage min ansøgning, eller har yderligere spørgsmål - eller måske kender nogen som kunne være interesseret - er i velkomne til at kontakte mig. 

PS. jeg er bosat i Herning, men har bil og derfor transportmuligheder. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)