Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

masser af ideer !!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer fed side hvor jeg følger meget med.

Sagen er den at jeg arbejder i en butik som sælger, som går rigtig godt men kan med den rigtige markedsføring og energi komme til at sælge rigtig meget mere.

Nu er sagen den at jeg har lavet en forretningsplan over hvordan vi eventuelt kunne skabe mersalg, jeg vil prøve at forlægge den min chef. Problemet er at han opfatter mange ting negativt, og vil se det som en kritik af ham. Det er det ikke men en konstruktiv kritk af virksomheden, hvordan for jeg lige forklaret der? En anden kæphest er lønstigning, da jeg har rigtig mange timer som jeg ikke for løn for, det har jeg heller ikke bedt om da jeg har stor interesse i jobbet som sælger og viksomheden. Men hvordan fåf jeg lige holdt et fyraftensmøde med ham? Kan i have en super dag.

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke fordi du skal fortælle for meget om dit arbejde og arbejdsgiver, men er det i en kæde du arbejder og er det b2b eller b2c og hvilken type forretning er det? Fx elektronik, fødevarer, tøj osv?

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det er elektronik butik. Vi sælger elektroniske ting der både kan bruges til legetøj og til erhverv.

Eksempelvis droner med hd kamera, helikopter med kamera osv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en elektronik butik sælger droner med hd kamera, flyvere til legetøj og seriøs hobby

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du blevet tilbud job andre steder? Det er en ærlig sag, at skifte arbejde for, at få nye udfordringer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)