Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskel på omsætning og hvad der er tjent?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du burde nok tage et kurser i basal regnskabsforståelse, det lyder til du mangler en del fundamental viden.

Fra kkk
Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 29
Fra  ' Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim kan du også sende til mig-formel i excel. aca1984@live.dk
Tak.

MVh

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror på at selvlæring og egen research kan gøre meget ved min mangel på fundamental viden :) Det har trods alt bragt mig til der hvor jeg er nu. Der er meget jeg ikke ved, og jeg kommer til at spørge om mange ting, mange gange fremover, men det er sådan jeg lærer bedst. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cecilia Rasmussen:
Jeg tror på at selvlæring og egen research kan gøre meget ved min mangel på fundamental viden :)

Men det kan blive en meget dyr fornøjelse hvis man laver fejl overfor SKAT.  I øvrigt er der ingen grund til at opfinde den dybe tallerken hver gang.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en rigtig god revisor, som har lovet mig, at jeg ikke får problemer med SKAT. Jeg kan dog godt forstå din bekymring! :) Jeg kan ikke helt finde konteksten til din dybe-tallerken kommentar? Men om ikke andet, så lærer jeg af de fejl jeg laver, og så bliver jeg så meget bedre næste gang. Og er det ikke det smukke ved iværksætteri?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Den med tallerkenen kan du jo så tænke lidt over ;-) 

Fejl kan aldring undgås, men man kan eliminere mange  af dem ved at tage på kursus eller læse faglitteratur. Det er som om du glemmer at fejl faktisk kan være fatale for firmaets liv  og måske koste ejeren en personlig konkurs - det er altså ikke noget man ønsker. 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er udmærket klar over, at have et firma kræver seriøsitet og en indsigt i økonomien, hvilket jeg er opsat på at blive klogere i. Jeg syntes dog heller ikke, at jeg har gjort andet end at tage mit firma meget seriøst og jeg har da også undgået en del større fejl! - Dette må jeg til gengæld give Amino - brugerne æren for :) Og det er ikke fordi, at jeg er modstander overfor kurser og faglitteratur, det må du skam ikke tro. Jeg har da deltaget ved SKAT's kurser og er i dialog med dem, og til sommer starter jeg på Erhvervsøkonomi entreprenørship og innovation, så jeg kan få en god indsigt i det, der er for mig, det mere indviklede økonomi. Så jeg er på rette vej.

Trods det, vil jeg udnytte mine sidste måneder inden skolebænken igen tager form, til at udvide min horisont via Amino, trods min mangel af forståelse på din dybetallerken-kommentar, samt mangel på fundamental viden. Mon ikke det engang kommer, jeg er jo ikke ældre end 21 ;)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)