Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flyv fugl - Flyv til andet netværk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altid set mig selv som rodløs.. Svært at blive ved med, når man er i en alder af 26 år, med hus, kæreste, 2 børn og sikkert arbejde..

Måske det er på tide at indrømme dette et fortid. Men med 7 måneder tilbage af min elevplads og 10 års erfaring for branchen, er det måske på tide at søge nye græsgange?? Føler mig bare mere eller mindre vildfaren.

i dag besidder jeg opgaver indenfor telemarketing.
Jeg står for optagelsen af nye samarbejdspartnere. Test og nogle opgaver også det videre forløb. Ansvarlige arbejdsområder og selvfølgelig blæksprutte, da jeg 9 ud af 10 gange arbejde med at succes.

Det naturlige kunne være selvstændig, men er i tvivl om det kunne være på sin plads ned et branche-skifte.
Jeg er egentlig også glad for, at være hvor jeg er - så vil ikke bare skifte for at skifte..

Kørende sælger frygter jeg, da jeg er enorm social og ufattelig imødekommende.
Leder finder jeg spændende, men har ikke den fornødne erfaring folk søger..

FINDES DER FOLK HERINDE, DER SELV HAR STÅET MED SAMME TANKER ??¿





Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

det vil nok være smart at gøre din elevtid færdig :-)

Jeg synes ikke nødvendigvis at et naturlig skridt kan være selvstændig, speciel hvis du er enorm social - det kan godt være meget alene at være selvstændig, selvfølgelig afhængigt af hvilket setup du vælger - om du starter alene eller med 5 andre osv.

Jeg synes ikke du skal frygte kørende sælger - der er da masser af social omgang med andre sælgere ( hvis det er et stort firma ) og masser af social omgang med kunder osv. igen selvfølgelig afhængigt af hvilket type sælger job du vælger.

Du skal måske overveje at komme ind på et mediebureau eller reklamebureau som kontaktperson eller lign. der kan du nok få opfyldt dine krav om at være social og man skal ufattelig imødekommende overfor kunder :-)

Held og lykke

Hilsen M

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar..
Jeg har skam også tænkt at gøre blive der til jeg er færdig...
men mister så meget på papiret til den tid pga en overenskomst der opfører, da arbejdspladsen ikke har overenskomst
Grundløn
Pension
Barnets 1 sygedag

Har kunder der kun vil have mig på opgaven.. deriblandt et online nyhedsmedie jeg laver annoncesalg for.
At hvis jeg gik selvstændig og lavet det samme set op og der udover regnede med 5000 kr i faste udgifter forbundet med, at arbejde hjemmefra/være selvstændig kun skulle arbejde 23 timer for samme løn.

Har bestemt overvejet mediebranchen..

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg tror ikke du skal vælge at blive selvstændig fordi du tror at du skal arbejde mindre for at tjene samme løn. Fordi hvad sker der hvis nu én af kunderne forsvinder eller din nuværende arbejdsplads gør alt for at du ikke får kunden og giver dem et tilbud som de ikke kan sige nej til.

Jeg synes du skal blive selvstændig, hvis du kan se en idé i at bygge en virksomhed op, og samtidig hvis du har et par kunder til at starte med, er det jo bare et plus. Og hvis du samtidig er dygtig til det du laver, og kunderne virker til at mene det samme - så er det bare at gå i gang.

Men ellers tror jeg at du vil blive overrasket over lønniveauet i mediebranchen, selvom der selvfølgelig også skal arbejdes meget. 

Og husk nu at hvis du starter op selv, og f.eks. bare skal sidde derhjemme, så mister du måske det sociale og samtidig er der sikkert også en masse faste opgaver som du skal udføre, som du måske ikke har tænkt over som f.eks. fakturering, rykker kunder som ikke har betalt, SKAT osv. osv.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)