Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behandlingstid ved told? (PostDK)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Er der andre som oplever lange behandlingstider hos tolden pt. hos PostDanmark?

Jeg har en pakke som har lagt hos PostDanmark siden d. 22 april uden nogen form for opdatering, toldopkrævning eller anden tilbagemelding. 

Ringer jeg ind undskylder de sig blot med at den nok snart kommer, og at der jo har været en del helligdage i maj måned.

Men alligevel, er knap to måneder ikke for voldsomt? Hvad stiller man op, når de bare selv snakker udenom? Jeg begynder at mistænke dem for at have mistet eller forlagt pakken et sted. 

Brian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jo det tager tid men slet ikke 2 mdr - så jeg forstår din mistanke - Du må lave en skarp formel klage

vh John 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med John.

Gad vide om ikke det er fordi der er noget galt med pakken, f.eks manglende firma navn eller faktura?  Er dit firma importør registreret? 

 

Ravn

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar!

Jeg har også altid oplevet en behandlingstid på ca. 14 dage gennemsnitligt, så derfor spørgsmålet om andre havde oplevet ekstraordinære ventetid i disse perioder. 

Der er tale om et el-apparat bestilt privat og til brug i privat regi. Beklager at det ikke fremgik, det er naturligvis relevant info på en iværksætterportal. Smile

Brian

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian B:
Der er tale om et el-apparat bestilt privat og til brug i privat regi.

Så er det nok fordi der er tale om en privatpakke, jeg har aldrig oplevet særligt lange toldbehandlingstider når det er erhvevspakker.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)