Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi er to knægte som sidder med en ide vi gerne vil videre med.

Vi har ikke forstand på programmering af en hjemmeside, så vi søger hjælp hos jer.

Siden skal kunne ca det samme som den her www.topcashback.co.uk, men det skal dog siges at det IKKE er samme koncept vi vil bruge. Men de bagvedliggende funktioner og programmeringer vil minde om det.

Vi håber I kan komme med nogle anbefalinger, så vi kan komme videre med projektet.

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Drenge,

Jeg vil meget gerne hjælpe jer med jeres website :) I kan lige kigge på noget af det jeg allerede har lavet: moonsted.com. Og herefter må I gerne sende mig en mail (m@nsted.dk)

Glæder mig til at høre fra jer!

//Mathias

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 74
Fra  MÖTRIK Design Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Jeg vil meget gerne hjælpe med jeres hjemmeside, send mig en mail på hello@motrik.dk så ser vi på mulighederne.

Mvh
Alexander

Tilmeldt 25. May 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Vi kan tilbyde Programmering, opbygning af hjemmesider, Apps osv.

Alt bliver udviklet af professionelle, som til dagligt udvikler EDB systemer for en af EU største Banker http://www.erstegroup.com/en/Home

 Dette er det sidste projekt som vi har lavet: http://prevoznik.ba/index.php er en Bosnisk hjemmeside for Pendler / Samkørsels netværk for private.

 Hjemmesiden har 90 % af Facebooks egenskaber, bla. med SMS Service osv.

 Hvad andre kan, kan vi bedre og billiger :-)

 

Vh

 

 

Tilmeldt 8. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian.

Jeg vil sætte jeres hjemmeside op i WordPress i et moderne og responsivt design med er væld af funktioner.

Med WordPress kan i selv ændre jeres indhold meget nemt når mit arbejde er endt. Jeg laver jeres hjemmeside for 1499,- udelukkende kun fordi jeg vil hjælpe jer. Ellers er prisen 1999,-

Med venlig hilsen Edin Mesanovic fra MesanWeb.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)