Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig rengøring+havedame 125 kr i timen inkl. moms

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har en bekendt fra østeuropa en fin ældre dame som vil meget gerne hjælpe med rengøring evt i haven.

Hun er bosat i Ballerup med sin mand og søger ekstra rengørings jobs i private hjem. Pt arbejder hun som rengøringsdame i Tivoli hotel.

Hun kan både arbejde i hverdage og i weekend. Hun har et cpr nummer.

Hun vil helst finde et par rengørings jobs i kbh, nord sjælland, og vest sjælland, til max roskilde.

Så skriv gerne en pm til mig.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 00:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Mig og en partner er i øjeblikket i gang med et projekt, jeg ved ville passe hende helt perfekt. Har du en e-mail jeg må skrive til?

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

125kr i timen inkl. Moms.. Stop dig selv din løndumper!!!  Betal for pokker en ordenlig løn for ordenlig arbejde!!!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jacob Dalgaard:

125kr i timen inkl. Moms.. Stop dig selv din løndumper!!!  Betal for pokker en ordenlig løn for ordenlig arbejde!!!

Lige meget hvad du mener om indlægget er det ikke okay at rette i overskriften så den passer til din mening. Jeg har stort set aldrig været enig med Lina i noget, så det er ikke noget forsvar af hende, men modsat dig betaler hun faktisk for at være på Amino, så måske du lige skulle klappe hesten, og lade være med at rette i andres overskrifter blot for at de afspejler din egen holdning.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 08:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I skal da ikke rette i min overskrift.

Og nej jeg skal ikke give noget løn, i skal selv afregne med vedkommende!

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 08:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Dalgaard har lavet ændringer i mit indlæg som er løgnagtig fremhævning af mig og har intet at gøre med virkelighed.

Han er meldt til amino og min advokat.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

jeg har selv betalt for amino igennem 2 år indtil for en måned siden. Men amino moderator kan hermed slette mig fra dette forum kommer sku ikke til og komme tilbage hertil

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Dalgaard:

jeg har selv betalt for amino igennem 2 år indtil for en måned siden. Men amino moderator kan hermed slette mig fra dette forum kommer sku ikke til og komme tilbage hertil

Så nu bliver du sur fordi du bryder reglerne og det bliver påtalt? ahhhh come on, fald nu lige lidt ned :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 09:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Man kan ikke rette i andre folks indlæg!

Det er mit indlæg!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 09:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Som plus bruger har man faktisk adgang og ret til at ændrer / flytte folks indlæg

I langt de fleste tilfælde, er det faktisk til hjælp, hvis et indlæg ligger forkert eller også hjælper et plus medlem med en mere sigende overskift.

Her synes jeg dog at man går langt over strengen. 125kr er ikke en vild løn og da slet ikke hvis personen er selvstændig? Men jeg har da selv gået til både 115kr og 135kr på lager, da jeg var ansat som lagermand. Så kan ikke se noget forkert i din indlæg

vh
Henrik

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)