Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi mangler en app-developer til godgørende arbejde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er mor til en alvorligt syg og handicappet dreng og vi er ofte indlagt på Hvidovre hospital hvor Hospitalsklovnen Stella hjælper os igennem nogle ofte meget svære dage.
Under denne indlæggelse har Hospitalsklovnen Stella og jeg snakket meget om hvordan vi får hende ud til flere børn på hospitalet. Vi har faktisk tonsvis af ideer og det er det skønne ved en 11-årig klovn, Stella har også mange gode historier. Vi leder derfor efter en velgørende sjæl/firma, som har lyst til st hjælpe med at udvikle Stellas univers lidt. Der er som sagt masser af ideer men helt konkret har vi lige nu en app i tankerne, hvor der skal være interaktion med Stellas hjemmeside(som også skal tunes lidt). App'en skal indeholde både et spil, en mulighed for at scanne koder på hospitalet og få stella på skærmen, når hun ikke er her mm. Selvom Stella er en knalddygtig iderig klovn og jeg er en knalddygtig og iderig mor, så aner vi ikke hvilket type firma, der kunne lave sådan en app og slet ikke hvem, der ville lave det gratis. Men hvis I nu er nogle derude, der ved det eller vil dele denne opfordring med andre eller som straks tænker, "det kan jeg/vi", så kan Stella og jeg til gengæld garantere at der er mange mange børn som vil elske jer for livet.
Mange hilsner
Astrid Lequime, mor til Noah

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Astrid,

Jeg vil gerne hjælpe :) Du kan lige kigge på det jeg har lavet før: moonsted.com. Men ellers sende mig en mail :)

Vh

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Tilmeldt 9. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias
Flot side :)
Jeg sender dig en mail i morgen med vores ideer, så kan du se om det er til at lave.
Tusind tak for din hurtige tilbagemeldning :)
Mvh Astrid

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)