Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatisk udbetaling af penge til kunder, kender i et system?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sanatid IVS Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg står og er på udkig efter et system der kan klare automatisk udbetaling til kunder (så vel som betaling, altså hver vej), ved brug af et API. Jeg har prøvet at snakke med Quickpay & Epay, men ingen af dem understøtte udbetaling til kreditkort.

Så mit spørgsmål til jer, er om i kender et betalings system der også kan udbetale. Use case'en er lidt ala just eat, hvor kunder betaler, et cut tages, og resten udbetales til restauranten. 

På forhånd tak :-)

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der tale om udbetaling til netbank, kreditkort eller hvorledes?

Fra København
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sanatid IVS Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er helt åben for hvad der er nemmest, jeg tror ikke det gør den store forskel, om vi skal have konto/reg nummer, eller kredit kort oplysninger, Men jeg er all ears :-).

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra København
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sanatid IVS Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det var nok noget i den dur jeg kiggede efter, men hold da op 3% det er godt noget af en pris, men jeg vil da bestemt kigge nærmere. :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Elvar Jensen:

Det var nok noget i den dur jeg kiggede efter, men hold da op 3% det er godt noget af en pris, men jeg vil da bestemt kigge nærmere. :-)

Ja, det er ikke biligt. Men jeg tror ikke du finder et bedre system til formålet. Vi bruger det i Driversnote til at tage imod betaling på mange forskellige valutaer og fra mange forskellige betalingskort, og jeg ved at Iconfinder også bruger det til både at tage imod betaling og lave udbetalinger, i stil med det du efterlyser.

De har forresten netop i dag offentligt lanceret i norden og har sat prisen ned for betaligner med danske betalingskort til 1.7% + 1.8kr., se https://stripe.com/dk

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sanatid IVS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg har faktisk været i dialog med min bank (Lån og Spar), da det nemmeste klart ville være blot at lave en bank overførsel; og det viser sig at de faktisk har et API man kan bruge til deres Netbank, de ville dog lige vende tilbage til mig når de havde fundet noget dokumentation. Ydermere så har de også support for at man kan uploade en (xml) fil til netbanken, hvorefter netbanken opretter samtlige overførsler, så handler det i bung og grund bare om at udvikle systemet til at spytte en sådan fil ud hver måned, hvilket jeg umiddelbart tror er den løsning der kræver mindst arbejde. :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)