Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger forslag til betalingsgateaway

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Planen var, at jeg skulle have åbnet min webshop i går. Det blev dog ikke til noget da jeg i løbet af en test opdagede at QuickPay's nye client åbenbart ikke er integreret med Shopify endnu. Betalingsløsningen er altså ikke aktuel endnu og jeg kan derfor ikke modtage transaktioner ved brug af QuickPay.

Jeg har kontaktet både QuickPay og Shopify for at finde ud af hvor lang tid der er tale om, men det er umuligt at finde et konkret svar. Et realistisk bud vil nok være et par måneder.

Jeg skal nu finde en alternativ betalingsløsning til min webshop. Jeg forventer 15-30 transaktioner om måneden, til en gennemsnitlige pris på 200 DKK, og jeg har allerede en aftale med Clearhaus.

Jeg prioriterer en lav abonnementspris, grundet det lave antal transaktioner. Et lavt oprettelsesgebyr er også et stort plus!

Håber i kan hjælpe - i skriver selvfølgelig bare, hvis i ønsker yderligere information!

Mvh Rasmus 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

hvem bruger du som indløser ?

vh

thomas jensen

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

ah - det skriver du allerede. Clearhaus.

Så er eneste mulighed mig bekendt pt. epay.

Jeg ved ikke hvor du har et par måneder fra mht. shopify og quickpay. Det kan ske i morgen eller det kan ske i næste uge. Alt er gjort klar til at shopify kan rulle de nødvendige ændringer ud. De har blot ikke gjort det endnu.

vh

thomas jensen

Tilmeldt 22. Feb 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo det. QuickPay har serveret muligheden på et sølvfad for Shopify - hvornår Shopify så vælger at reagere er umuligt at sige.

Men tusinde tak for svaret Thomas! Tror jeg forsøger mig med noget PayPal midlertidigt og krydser fingre for, at de snart får integreret Shopify til deres v10 platform.

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stod i næsten samme problem som dig. Var også meningen at jeg skulle have Quickpay, men for en måned siden, var udsigten til at få Quickpay og Shopify også meget meget dyster. Dengang da jeg snakkede med Shopify, fortalte han at det ikke ligefrem var noget, som lå øverst på deres bord.

Jeg gik over til Epay, og det fungerer helt fint.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)