Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges indenfor TM/Mødebooking i Herning omr.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 15
Indlæg ialt: 3
Fra  TeleBoss Skrevet kl. 21:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg hedder Güney Cifci og er i dag en meget dygtig og kendt Salgskonsulent i Erhvervslivet med masser af erfaringer indenfor Newbizz, Mødebooking og Kørendesælger.

Jeg regner stærkt med at åbne mig en Nytænkende TM/Mødebooking firma i Herning område efter Sommerferien og søger derfor en partner, en med drive og masser af positive energi, som er klar til at angribe markedet derude sammen med mig og være en af Danmarks største TM virksomhed sammen med mig.

Der er styr på kunder, emner, kontrakter og jeg har mange relationer ude i erhvervslivet som er klar til at samarbejde med mig og det er ret dygtige virksomheder som jeg taler om.

Vedkommende må gerne være nummer 1 på sit nuværende/tidligere stilling, gerne en hunter og er klar til at satse som selvstændig.

Ser frem til at høre fra den rette og da jeg er lige kommet ud af min tidligere job hos en af Danmarks største data leverandør, er jeg klar til at lave BIG BUSINESS sammen med min kommende Partner efter Sommerferien.

send evt. direkte mail på info@teleboss.dk eller kontakt mig på 20681589

KRAV : Du er klar til at sige Farvel til lønslave og er klar til at være DANMARKS STØRSTE TM VIRKSOMHED SAMMEN MED MIG!

Bedste Hilsner
Güney Cifci

SKRIV PM!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)