Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[GRATIS] Få en hjemmeside med 15 artikler!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

I dette gratis tilbud fra OnMedia, får du en hjemmeside installeret og opsat med 15 unikke artikler.

Den vil være lavet i Wordpress, og artiklerne vil være på ca. 400-700 ord, indenfor en niche vi udvælger.

Hjemmesiden vil være på engelsk og du kan gøre med den som du vil. Du kan f.eks. tjene penge på den ved at indsætte dine Adsense annoncer, affilliate tilbud eller andet på siden.

Desuden giver vi dig yderligere en mulighed for at tjene penge på den, ved at lade os skrive og indsætte nye artikler på din hjemmeside. Med andre ord, vi betaler dig for at vi skriver nyt indhold til din side.

Det eneste vi forventer, er at du selv betaler for hosting til din nye hjemmeside, hvilket vil koste dig 305 kr. for et år. Det kan opsiges når som helst. Der bliver ingen yderligere omkostninger på noget tidspunkt.

Hvorfor i alverden forærer i færdige hjemmesider væk med indhold på?

Tilbuddet er ment som et win-win tilbud, hvor både du og vi får noget ud af det. Onmedia er et online marketing firma, hvor vi bl.a. laver hjemmesider og SEO, hvilket dette tilbud er orienteret mod.

Hvis du er interesseret eller bare synes det lyder mystisk og er nysgerrig, så send os en mail på kontakt@onmedia.dk med overskriften "Gratis hjemmeside". Du behøver ikke skrive andet. Så vil vi sende dig de fulde detaljer om tilbuddet, og en nærmere forklaring på hvordan det hele kommer til at hænge sammen.

Tilbuddet er i første omgang begrænset til 3 personer. Vi forventer dog at gentage det senere hen igen.

Mange hilsener
Kai Clemmensen

kontakt@onmedia.dk

Onmedia.dk

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt en mail

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det!
Jeg har nu besvaret alle som har skrevet indtil videre.

Mvh
Kai Clemmensen

Tilmeldt 9. Jun 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Købermægler Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fundet 3?

Spar penge når du skal købe bolig - Brug en købermægler

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fundet dem du skal bruge? Hvis ikke må du gerne sende mig en PB herinde med mere info :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,
Jeg har fundet de 3, så tilbuddet er hermed udløbet.

Til gengæld har vi på opfordring valgt at lave et nyt tilbud, hvor du i stedet får en hjemmeside på dansk med danske artikler, dog under lidt andre omstændigheder.

Til forskel fra det første tilbud, får du her 5 danske artikler, mens hosting vil være billigere og begrænse sig til 90 kr. årligt.

Desuden vil du modtage et kursus vi har lavet, i form af en e-bog og videoer, til hvordan du bruger Wordpress, skriver artikler, laver SEO, bruger Google Adsense, m.m.

Det hele er stadig ganske gratis og uforpligtende!

Mvh
Kai Clemmensen

OnMedia.dk

Fra Hammel
Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt en mail.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også sendt dig en mail :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)