Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakkepost og forsikring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger idag pakkelabels.dk til mine forsendelser med Post Danmark. Men har tænkt lidt over hvordan man står hvis der er brug for forsikringen(heldigvis ikke sket endnu).

Kræver det en kvittering fra posthuset? Eller hvordan er bevisbyrden?

Hvad gør i når i afsender pakkepost? Både i små og store mængder?

Vh Jimmy 

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet igen der har haft brug for forsikringen ved pakkepost?

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun haft een pakke der er forsvundet under forsendelsen. Der ringede jeg ind til postdanmark, gav dem Track & Trace nummeret, hvorefter de godt kunne se, at pakken aldrig var kommet frem. Nu var det også "kun" et beløb på 300 kr der forsvandt, men de blev bare overført il min konto. Om det er normal praksis, ved jeg ikke, men den ene gang det er sket for mig, foregik det sådan.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil jeg tro når du bruger pakkelabels.dk, vil de modtage en kreditnota på erstatningen, da det er deres debitorkonto hos Post Danmark, men er dog ikke helt sikker her. 

Hos os fungere det på samme måde, vi får blot overført pengene fra Post Danmark efter vi har sendt en faktura til dem på erstatningen. Ved GLS er det samme princip :-)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay lyder godt.

Jeg tænker bare i dag smider jeg bare mine pakker i de bure der står på posthuset. Altså der er faktisk ingen kontrol med om jeg vitterlig har afsendt pakkerne. Jeg tænker der fx godt kunne ske tyveri fra disse bure eller smutter bagud og bliver overset.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)