Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykke producent

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg er i gang med at starte min egen smykke virksomhed, og jeg søger nogle som kan hjælpe mig med at få mine smykker produceret.

Jeg tegner mine smykker i 3d-programmer, derfor søger jeg nogle som kan 3d-printe og støbe i 925 sterling sølv, eventuelt lave silikone forme af hvert enkelt produkt, da dette bedre vil kunne betale sig :)

Jeg har fået lavet nogle prøver i Skandinavien, men jeg søger gerne en producent i Asien, da prisen er en anden.

Jeg håber at der er nogle som evt. kan hjælpe, skriv gerne for mere information.

Mvh. Tanni Sofie

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

TanniSofie:
Jeg har fået lavet nogle prøver i Skandinavien, men jeg søger gerne en producent i Asien, da prisen er en anden

Ja prisen er måske en anden men dog kun på timelønnen, selve metalprisen er den samme i hele verden. Du glemmer lige alle de problemer der følger med når man får sine ting fremstillet i Asien. Det være sig alt fra svindel med ædelmetal indholdet, problemer med den ønskede kvalitet samt lange leveringstider og manglende reklamationsret .... osv.

Prøv evt. i Tyskland, hvor er der er en meget stor smykkeindustri i byen Pforsheim    et firma som Kalman Hafner schmuckguss burde kunne klare dine støbe opgaver.

 http://www.hafner-guss.de/en/home

 

Hilsen

Ravn

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)