Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der risiko for duplicate content?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

GrN.dk - Logistik og regneark:
Originalteksten er på HelePlanter.dk.

Det optimale vil selvfølgelig være, at de ændrer deres omtale til ikke at være en kopi af din tekst.

Men hvis det ikke er en mulighed, og hvis du gerne vil beholde den gode eksterne omtale, så overvej at optimere og justere din egen tekst, så de ikke er identiske.

Herved opnår du en optimeret tekst på dit eget site, om bevarer den gode omtale.

Alternativet er jo, at de enten ændrer omtalen, eller helt fjerner den igen, fordi det er lettest.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er selvfølgelig en mulighed. Men jeg giver dem lige et par dage.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så har de svaret og ændret indholdet efter mine forskrifter. :-)

Kort version og link tilbage til HelePlanter.dk.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)