Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Index

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Find Bolig Ideer Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber på nogen kan hjælpe vedr. index på google.

Har lige oprettet min webside: www.findboligideer.dk og når jeg forsøger at søge på den, kommer den frem i en søgning, men ingen index eller tekst kommer med. Har tastet seo ind på mine sider - mon jeg har tastet forkerte steder ? eller skal jeg gøre yderligere ?

Nogen der kan hjælpe ?

På forhånd tak.

Mvh

Britt

Find Bolig Ideer

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine meta titles er ikke ret lange og mange af dine sider har ingen meta descriptions.

Jeg bruger selv Screaming Frog til at analysere et website. Det giver et godt overblik over sitet og hvordan det indexeres af søgemaskinerene. Du kan downloade det her http://www.screamingfrog.co.uk/seo-spider/.

Jeg kan se du bruger Wordpress. Så kan jeg anbefale et plugin som hedder Yoast SEO, hvor du kan indtaste meta titles og descriptions samt tjekke hvor godt de enkelte sider er optimeret til udvalgte søgeord.

/Nicolai

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg ville nok fjerne den webshop du har haft. 

Lav en google søgning på "site:http://www.findboligideer.dk/" det ser ikke specielt godt ud.. 

Så det bedste er at fjerne alle de webshop sider til at begynde med. Få lavet et sitemap og få det tilføjet til Google Webmaster tools. 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Tak for hurtig svar. Har installeret all in one seo og tastet en del seo Title og SEO Description - tænkte om det er det samme, som du nævner vdr Yoast.  Har jeg evt. glemt at slå noget til eller fra vedr. denne seo optimering ?

Britt

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

All in One SEO burde også virke. Når jeg kører dit site igennem Screaming Frog, er der kun 16 sider med en meta description resten er blanke. Den finder i alt 99 sider.

Dine meta titles er også meget sparsomme.

Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke helt greje, hvad problemet er, da jeg skulle ha tastet vedr. seo.

Er hos et hosting selskab som har c-panel - kom til at tænke om jeg skal tilrette et og andet der måske.

Dette er en ny verden for mig og håber nogen kan hjælpe, hvor jeg kan tilrette udover seo ord.

På forhånd tak

Britt

Tilmeldt 6. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Find Bolig Ideer Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået løst udfordringer og har været super med jeres gode input, er blevet lidt klogere på denne del.

Tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)