Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Webshop - giv gerne din feedback :) - mynthesmykker.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 28. May 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har sammen med min kæreste startet vores egen webshop: www.mynthesmykker.dk.

Vi sælger smykker med vægt på design og unikke detaljer, alt lavet i keramik og sølv af selvstændige designere fra hele verden.

Da vi er i opstarts fasen, ville vi sætte meget pris på kommentarer og feedback. Alt kan bruges, intet for stort eller småt :)

På forhånd tak for din tid.

/Mynthesmykker

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot og overskuelig hjemmeside. Billederne af varede er gode. 

det var dog først anden gang jeg var derinde, at jeg fandt ud af at man kan køre til siden for at se flere vare. Rigtig ærgerligt hvis kunderne ikke ser alle de gode vare. Ligeledes virker denne scroll funktion kun på den øverste række smykker. 

Men en fed måde at stå ud fra alle de andre der sælger smykker. 

👍herfra

Fra København N
Tilmeldt 28. May 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nychef!

Tak for din feedback, det er noteret og vi vil kigge på at lave en bedre scroll funktion til de mobile enheder :)

/Mynthesmykker

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mynthesmykker.

nr 1:

Overvej om du skal bruge din "karousel" i toppen af hjemmesiden.

Stil dig selv spørgsmålet: Hvorfor har jeg den?

- Er det for din egen skyld?
- Er det for kundernes skyld?
- Eller noget helt andet?

I mange tilfælde, får dine besøgende ikke ret meget ud af en "karousel".

For sjovs skyld kan du også se: http://shouldiuseacarousel.com/


nr 2:

Når jeg klikker på nyheder på forsiden, virker det ikke :)

nr 3:

Jeg kan ikke søge på hjemmesiden?..

nr 4:

Små ting, mest mine holdninger og ikke fakta:

  • Dine billeder på dine produkt-sider fylder ret lidt. Det er (i mine øjne) dem der sælger dine produkter
  • Dine billeder er ikke super-luksus, virker lidt "hjemmelige" og matcher (i mine øjne) ikke prisen på produkterne
  • Du burde (I mine øjne) at prøve at få lidt "situations/inspirations-billeder" med dine smykker. Evt. i samarbejde med et par modeller og en professionel fotograf.
  • Din læg i kurv knap kan godt være mere prominent,
  • Når du lægger i kurv, står der på den første knap; "ikke lige nu" .. det tror jeg er ret forvirrende :)
  • - "Se indkøbskurv og check ud" er en lidt sær kombination af dansk og engelsk, prøv at tjekke andre (store) danske webshops og se hvad de skriver. Det virker ofte ret godt at skrive præcist det samme. – F.eks knap 1: Shop videre, Knap 2: Gå til betaling.
  • Jeg kan ikke søge på hjemmesiden
  • Kombinér evt. kontakt og om-os side, så du får én side mindre.
  • - Din top-menu har ikke ret meget med produkter at gøre ifht. "andre informationer"
  • Din kurv i toppen er (i mine øjne) ret usynlig.
  • Hvilken indpakning / gave-æske får jeg mine smykker i ?
  • Hvad koster fragten?
  • Hvilken returret har jeg? Koster det penge at sende retur?
  • Hvad er dit telefon nr?
  • Hvem er Marie og Benjamin? Er i fiktive personer eller må jeg se et billede ? :) 

Det var umiddelbart top-of-mind ting jeg lige kunne opdagede på første øjekast.

Held og lykke med jeres nye smykkebrand :)...

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København N
Tilmeldt 28. May 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Tak for alt din feedback. Mange af det ting har vi på tavlen. Men så dejligt at få confirmet tankerne ;)

Mange tak!

/Mynthesmykker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side :-) Jeg har dog ikke mulighed for at klikke på "Nyheder - se vores nyeste smykker" infoboks. Det ville også være rart at kunne se fragtprisen inden man begynder at bestille.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Get-smarter.dk Book dit næste kursus online Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin og overskuelig side. Er vild med det simple design. Vil give de andre ret i deres forslag med scroll mv. 

Jeg har kigget på din side lidt mere i forhold til søgemaskineoptimering. Og du kan med fordel lave en masse små ændringer der vil hjælpe med din SEO. F.eks. opbugning af links, lave unikke Metatitler og meta beskrivelse m.m.

Derudover mangler i at skrive om jeres cookiepolitik, eftersom jeg kan se i benytter jeg af cookies. (mindre detalje, dog et krav hvis man bruger cookies). 

Mvh

Anders

Fra København N
Tilmeldt 28. May 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tak for det! :) 


Yes  - er opmærksom på boksen mangler linket, samt fragtprisen. 


/Mynthemykker

Fra København N
Tilmeldt 28. May 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

anders-jensen:

Rigtig fin og overskuelig side. Er vild med det simple design. Vil give de andre ret i deres forslag med scroll mv. 

Jeg har kigget på din side lidt mere i forhold til søgemaskineoptimering. Og du kan med fordel lave en masse små ændringer der vil hjælpe med din SEO. F.eks. opbugning af links, lave unikke Metatitler og meta beskrivelse m.m.

Derudover mangler i at skrive om jeres cookiepolitik, eftersom jeg kan se i benytter jeg af cookies. (mindre detalje, dog et krav hvis man bruger cookies). 

Mvh

Anders

Hej Anders,

Tak for din feedback! Jeg kan godt se vi mangler en del onsite optimering og også linkbuilding, desværre kommer det lige i anden række i første omgang :)

Det hele er dog noteret! Tak for din hjælp :)

/Mynthesmykker

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er ok dog faldt jeg lige hurtigt over følgende:

- Lagerstatus logo er rødt ved dem der er på lager. Det skal være grønt tænker jeg

- Det fremgår ikke tydeligt fx i top, side eller bund om fordele og info. Fx leveringstid, fragtpriser, fordele ved at handle her osv. 

- Jeres slides er ikke sælgende. De er bare grafisk fyld. Få smidt et tilbud ind på dem hvis det skal være der og sørg for den ikke skifter automatisk

Håber det kan bruges :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)