Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fået en ide til et produkt men mangler ekspertviden! Hvad gør jeg??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har fået en ide. MEN jeg mangler ekspertviden til at færdigudvikle produktet. Kan det lokale erhvervsråd hjælpe mig, har de tavhedspligt, eller er der et andet sted jeg kan kontakte?? Det er et produkt som, når det bliver introduceret på markedet, ville være forholdsvist nemt at kopierer tænker jeg. Det er ej heller et dyrt produkt. Det er en form for emballage-ish...

Er der nogen der ligger inde med forslag til hvordan jeg griber min videre færd an? :-)

Venlig hilsen
Maria
Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke lige mht. erhvervsråd, men kan ideen mon patenteres (uden at jeg ved noget særlig om dette)?

Fra Odense
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Mht. udvikling kan jeg være behjælpelig. Send mig gerne en besked herinde :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria - måske jeg kan hjælpe.

Jeg hjælper virksomheder med at udvikle deres idé og med at lave en plan for at realisere den. Du er nok ikke en virksomhed endnu, men øvelsen er den samme. Se mere på www.whatifi.dk og kontakt mig på jesravn@whatifi.dk

Jes

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, kan det overhovedet betale sig at udvikle ideen, du skriver den er nem at kopiere og ikke koster meget.

Hvis ikke den kan generere nok omsætning og nemt bliver kopieret er der så overhovedet grundlag for en virksomhed som skal give dig en fast indtjening? har du lavet et etableringsbudget og evt driftsbudget der fortæller dig hvordan virksomheden ser ud og om det kan betale sig at gå videre?

din ide bliver til en god ide og senere til en rigtig god ide hvis den kan generere plus på bundlinjen - ellers er det jo bare en ide/god ide?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, tak for jeres mange input! :-)

Til Alloygator; det er ikke et produkt jeg har tænkt at bygge en hel virksomhed på, men et produkt som hører ind under den branche jeg ønsker at komme til at arbejde indenfor. Men måske man bare skulle give ideen videre til en allerede eksisterende virksomhed iden for feltet og så bare nyde at det bliver lavet? 😊

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjae, hvis du ikke selv vil producere det bør du da videreformidle din ide. Enten kunne du hjælpe en ny iværksætter igang med din ide (og så måske få en symbolsk % af salget) men ellers synes jeg du skal kontakte en dansk ejet virksomhed hvis det kan lade sig gøre.

Men det er da dejligt for dig hvis du kan være del i at skabe noget, næsten ligemeget hvad og hvordan.

Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også tage kontakt til Opfind.nu på Teknologisk Institut, som kan hjælpe dig til at få kontakt med virksomheder med salg/licens for øje. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)