Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Clearhaus vs. NETS / Teller

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Thyregod:

Tak John.

Det vil jeg lige undersøge. Det skal selvfølgelig være billigt, men jeg synes godt nok også at NETS / Teller er en udfordring med hensyn til at godkende. De arbejder i hvert fald ikke specielt hurtigt :)

Thyrgod nu er der et par stykker herinde som er så glad for Nets at de er mistænkt for at sælge skidtet.
Selv sælger jeg ikke Clearhaus men har hørt meget godt om dem.

Dog er de stadig nye så hvem ved hvad tiden bringer, det kan vi kun gætte om Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thyregod

Jeg oplevede det samme da jeg oprettede min nuværende webshop. Ville have en aftale med Nets og Teller, men grundet meget omstændig sagsbehandling og utrolig lange ventetider slap min tålmodighed op. Derfor valgte jeg Swedbank på en Quickpay platform. Et valg jeg bestemt ikke har fortrudt, det kører upåklageligt.

Har ingen aftale med Nets, da jeg ikke anser det rene Dankort som værende voldsomt populært blandt mine kunder. Har ikke modtaget én eneste forespørgsel fra en kunde der ikke kunne betale med det rene Dankort.

Med ønsket om en god weekend. :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er også en god løsning Kenneth Smile

Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

16 dage lyder godt nok hurtigt. Fra jeg ansøgte til at de bekræftede at de havde modtaget oplysningerne  (de var ikke engang sent internt til den afdeling som behandler sagerne ) der var der gået over 16 dage :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved heller ikke hvorfor jeg var så heldig. Jeg havde ellers væbnet mig med tålmodighed efter at have læst om sager der tog måneder for at blive godkendt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

ah - deres seneste kendte målte gennemsnit var ca 17 arbejdsdage - så ja lidt heldig - men der mange der er igennem på 14 dage ialt, og så de som har fejl i ansøgning, eller ikke korrekt færdig hjemmeside osv -  der trækker snit ned

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 04:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt resten af denne tråd. I hvert fald i mit regneark er ClearHaus billigere på alle parametre (har dog ikke interesseret mig for minimums-transaktionsgebyrer da betalinger under 100kr ikke er noget vi ser):

Månedligt gebyr: Teller: 149,- Clearhaus: 0,-

Lav volumen transaktionsgebyr udenlandske VISA: Teller 2.9%, Clearhaus: 2.75%

Lav volumen transaktionsgebyr udenlandske MasterCard: Teller 3.5%, Clearhaus: 2.75%

Teller brillerer (underligt, ikke?) ved at gøre det svært at få priser, så ovenstående er fra vores aktuelle aftale (som jeg er ved at opsige efter at have opdaget ClearHaus). Jeg har faktisk overvejet om vi reelt bare blev snydt med det månedlige gebyr - men Teller siger selv at det er nødvendigt for at "sikre videre udvikling og holde det høje serviceniveau". Så kunne man evt. overveje om der er forskel på service/sikkerhed! Teller kunne "hjælpe" os i de tilfælde, hvor en kunde trak sin betaling tilbage (på trods af at have kvitteret for varemodtagelsen) ved at fortælle os, "at vi bare skulle anlægge sag i svindlernes hjemland" (Polen hhv. Rusland). Tusind tak for hjælpen, så ved man at man får noget for sine 2.9-3.5% (NOT!)... Min konklusion er at det ikke KAN blive værre end Teller, så jeg er ikke nervøs ved at skifte!

Mvh.

 Anders

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Gnyff:

Lav volumen transaktionsgebyr udenlandske VISA: Teller 2.9%, Clearhaus: 2.75%

Lav volumen transaktionsgebyr udenlandske MasterCard: Teller 3.5%, Clearhaus: 2.75%

hvorfor ikke bare taste dine forventede tal ind her - den regner faktisk helt overordnet altid korrekt - startgebyr og alt (tryk mere for at se detaljer) og prøv den med og uden flueben i dankort - www.kortgebyr.dk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)