Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er antallet af salg normalt, eller gør jeg noget forkert?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra KBH.Ø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 27
Fra  frisorhans.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Først og fremmest er det fint med 8 salg, men lyt til de gode råd andre har givet dig-og udfør dette, da det er vejen frem.

Erfaring siger mig, at mange tænker-når man starter en webshop- HELE LANDET. måske er det en rigtig god ide, at markedsføre dig mere lokalt-fordele, du er måske mere kendt ansigt, du kan optimerre din side, ved at opnå direkte respons.

Dine kontakter til omverden er ikke tilstede når man som enkelt mands firma forsøger, at betjene hele landet. Uanset om du er en fysisk butik eller kun webbasseret shop er kunden den vigtigste- vær forsigtig med, at bruge for megen tid på det tekniske da lokalt reklamer og kendskab skaber større grobund for en lille shop.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mange gode svar du har fået her, alle brugbare. Den overordnet vigtigste mangel på din webshop efter min mening er muligheden for at handle med Dankort. Når nu din webshop også er responsive som er rigtig fint, vil det også være godt med en eller anden form for mobilbetaling.

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle forslagene. Det er helt klart planen, at når Shopify får taget sig sammen, så skal jeg tage imod MobilePay på shoppen. Umiddelbart virker det også som om, at mine produkter ikke rigtig kommer op på Google, hvis folk søger på et produkt navn. Det skal jeg prøve at se, om jeg kan finde ud af at rette. Det skulle jo eftersigende være ret "nemt" med SEO i Shopify.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Frederiksen:

Tak for alle forslagene. Det er helt klart planen, at når Shopify får taget sig sammen, så skal jeg tage imod MobilePay på shoppen. Umiddelbart virker det også som om, at mine produkter ikke rigtig kommer op på Google, hvis folk søger på et produkt navn. Det skal jeg prøve at se, om jeg kan finde ud af at rette. Det skulle jo eftersigende være ret "nemt" med SEO i Shopify.

Det er jo så også her lange tekster og keywords (Hvilke søger folk på - adwords keywordværktøj) er vigtige. SEO er nemt i Shopify, men metadescriptions og pæne links er små ting i forhold til tekster.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hansen:

Per Frederiksen:

Tak for alle forslagene. Det er helt klart planen, at når Shopify får taget sig sammen, så skal jeg tage imod MobilePay på shoppen. Umiddelbart virker det også som om, at mine produkter ikke rigtig kommer op på Google, hvis folk søger på et produkt navn. Det skal jeg prøve at se, om jeg kan finde ud af at rette. Det skulle jo eftersigende være ret "nemt" med SEO i Shopify.

Det er jo så også her lange tekster og keywords (Hvilke søger folk på - adwords keywordværktøj) er vigtige. SEO er nemt i Shopify, men metadescriptions og pæne links er små ting i forhold til tekster.

Umiddelbart synes jeg egentlig, at jeg har gjort ret meget ud af mine tekster. Det er ihvertfald min opfattelse af det :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Som skrevet flere gange af mig selv og andre, er tekster på 500+ ord for hver kategori en meget god idé i forhold til seo. med de nuværende længder er det meget optimistisk at gå efter google-rangeringer.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hansen:

Som skrevet flere gange af mig selv og andre, er tekster på 500+ ord for hver kategori en meget god idé i forhold til seo. med de nuværende længder er det meget optimistisk at gå efter google-rangeringer.

Ah, jeg forstod det som om at du mente produkter. Ja, det kunne jeg selvfølgelig godt gøre.
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Produkterne er også fornuftige nok at få mere på. Du skal bare sørge for ikke at lave noget, der hælder sig for meget op af duplicate content.


En idé er dog generelt, at du kan skrive om brugen af de forskellige produkter/kategorier. Husk originalitet ved hver tekst. Bruger skal kunne lide det og google skal ikke se 2 sider med det samme indhold (læs om duplicate content).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)