Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en gratis analyse af dit website - og tjen flere penge!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej kære Aminoer! 

Jeg får dagligdagen til at gå med at arbejde i et af Aalborgs førende mediehuse hvor vi beskæftiger os med web, tryk, design og online markedsføring. Vi oplever gentagende gange at vores kære kunder ikke har styr på optimeringen af deres egen hjemmeside, men i følge Dem selv tror alt er i den skønneste orden. 

Dette naturligvis ikke er der egen skyld, de er blot u-informeret og  De har jo travlt med at lave netop det DE er gode til.  Og jeg er selv god til det digitale - med mange års erfaring - Så lad os hjælpe hinanden!

Jeg giver lidt god digital karma ud til dig - og du skal ikke betale en krone! 

Modtag en gratis analyse af dit website (Og jeg garanterer at der med garanti er et eller andet som kan forberedes) og jeg forlanger intet til gengæld. Ingen forpligtelser, intet hokus pokus. Jeg er af den overbevisning, at hvis du får en god og gratis service denne gang, så tænker du på mig og firmaet en anden ;-)


Sådan gør du:

1. Send en mail til info@bymedia.dk

2. Skriv "Website analyse" i emnefeltet og skriv linket til dit website i besked-feltet. Hvis du har særlig info, du tænker jeg skal vide, så vedlæg det også.

3. Tryk send og afvent! 

Lettere er det ikke - og det er chancen værd. Måske jeg kan finde et problem, så koster dig mange penge på lang sigt. ;-) 
- Hvis ikke jeg kan finde nogle brugbare problemer, så har det højst kostet dig 2 minutter!

Ha' en god dag!

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ebbe.

Kort svar; hvad får du ud af det? - skal det bruges til projekt, uddannelse eller lignede?
Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten,

Jeg får dét ud af det - at du tænker på mig næste gang du muligvis kommer ud i problemer. Lidt ligesom, hvis du får en super god service på en restaurant. Så vender du tilbage. Det er samme koncept her - Jeg tager bare ikke penge i første omgang :0)

Alt analyse behandles mellem firmaet og jeg. Så informationen bliver ikke brugt til andet end dette.

Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

De første 10 analyser er sendt ud - og der står 10 mere i kø.
Husk at vi ved noget om hele den digitale paraply. SEO, Websites, Konvertering, Design og mm.

Ha' en god dag!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)