Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer, hvad gør man så?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Mit partner og jeg åbnede classi.dk mid-marts, og lad os bare sige det som det er - det har bestemt ikke været en succes. En masse besøgende, ingen salg og punge til en værdi af 2000 kr står nu hjemme hos mig.
Fair nok, vi lagde en masse penge i facebook, og håbede på det ville give os lidt, men desværre nej. Adwords giver os besøgende, men bare ingen til at købe.

Har vi for lidt udvalg? Er vores side for langsom? Andre ting?
Kom med alt det kritik I har - ALT!
Jeg har ikke lyst til at give op, men min partner tænker det anderledes.

Mvh
Lasse

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I er jo oppe mod nogle STORE, KÆMPE mæssige webshops, som kan tilbyde samme produkter a la jeres, med større udvalg og billigere priser, men det er jo ikke nogen grund til at give op ;) Hvad med at starte i det små, og lave reklame og fodarbejde i jeres lokal område, for folks tendenser til at ville støtte små lokal butikker og lokale folk som man kender er stigende, og på den måde få startet jeres salg op og få skabt lidt mund-til-mund reklame.

For i har jo en fantastisk side, Simpel - Enkel - Elegant, og virker os til at jeres produkter er nogle lækre nogle af slagsen, så tror da på at hvis i kæmper for det, at det skulle være muligt at bide jer fast i markedet og stille og roligt få bygget noget på benene. 


Vil ihvertfald ønske jer held og lykke med jeres shop ;)


MVH

Steffan

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve hjemmesidens design samt produkterne er fine. Men hvor er CALL-TO-ACTION? 

Jeg kommer ind på jeres hjemmeside og ser et banner samt produkter. Slut. Ikke engang i menuerne har i noget skrivelse/billeder omkring hvor lækre jeres produkter er samt hvorfor folk netop skal købe jeres produkt.

I skal arbejde på, at få noget indhold på jeres hjemmeside, som gør at folk får lyst til at købe jeres produkter. I skal anvende call-to-action der gør, at den besøgende "får lyst" til at klikke sig videre og bliver nysgerrig efter jeres produkt. Det føler jeg ikke, at jeg bliver.

Tilmeldt 16. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeres hjemmeside ser fin ud, også jeres produkter, men også det som er blevet nævnt med der mange andre som udbyder det samme og til billigere pris. jeg synes også i har ikke et bredt produktudvalg. en god ide måske er at finde punge til kvinder? så det begge køn i sælger på. ellers fed lille webshop :)

mvh. Erhan

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mid-marts, men stadigvæk ingen sort pung? https://www.classi.dk/produkt/sienategnebog

Lille ting, men når nu pungen er så dyr, vil jeg da gerne se, hvad det egentlig er jeg køber :)

Og så i beskrivelsen: "Farve: Flot og moderigtig mørkebrun"

Der står den er sort, men den er mørkebrun?

Ikke nødvendigvis det der betyder alt, men små træls fejl i en classy shop.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at shoppen nu er lukket ned. - Vil du/i sælge domænet?

V.h. Per Bendiksen

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)