Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udfordringer med en kunde, hvad gør vi ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en kunde som har lagt en ordre for ca. 11 dage siden, hvilket er fint. Vi har dog 2 af varene i restordre hvilke gør at vi kontakter kunden pr. telefon uden held og derefter pr. mail, INTET SVAR. Ugen efter ringer vi igen, INTET svar, telefon svare besked bliver lagt INGEN ringer tilbage.

Vi har i alt kontaktet kunden ca. 4 gange vedr. hvad kunden ønsker om vi skal eftersende de resterende vare selvfølgelig på vores regning eller om kunden ønsker at annullere ordren eller om kunden vil vente og modtage det hele samlet?

Vi har selvfølgelig IKKE trukket pengene da vi ikke har varen og er i mod lovgivningen. 

Vi har intet sendt til kunden da vi INTET respons har modtaget ?

Hvad ville i gøre også så man overholder lovgivningen. Vi har overvejet hvis ikke vi har hørt mere at annullere ordren da vi så bliver i tvivl om kunden overhoved ønsker varen ? Så er der gået over 14 dage uden noget svar ?

Vi har været i kontakt med forbrugerådet som siger vi bare skal vente, men hvor længe? Vi vil jo gerne yde en god service og handle på kunders ordre, men det er lidt udfordrende når kunden ikke svare og fortæller hvad de ønsker?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne jo tænkes at vedkommende ikke er i stand til at svare.

Indlagt på sygehus, død eller noget.

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig også trist hvis dette er tilfældet.

Dog ved vi stadig ikke hvad vi skal gøre ? :)

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man ikke sende de varer der ikke er i restordre og trække pengene for disse. Ved tilsendingen af disse kan man så gøre opmærksom på at de resterende varer er i restordre og vil blive tilsendt snarest muligt når de kommer på lager. Her kan man så give kunden mulighed for at annullere de resterende varer. 

Måske i også skulle have en procedure for dette i fremtiden, som kunden kan læse i salgsbetingelserne, hvor det f.eks. fremgår at hvis en vare er i restorde bliver den fremsendt gratis når den kommer på lager. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, det giver en del mening.

Vi tænker dog at ønsker kunden ikke varen så kan den ligge og glo på posthuset yderligere for derefter at blive sendt retur, det koster os en del tid og penge, derfor går vi og venter svar.

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvorfor skulle kunden ikke ville have varen. De har jo bestilt og angivet betalingsoplysninger for den ikke?

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker underligt at I ikke kan komme i kontakt med kunden - er det en privat?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad man vil gøre kommer vel lidt an på hvor lang tid der går før i har de vare som er restordre og prisen på det hele.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)