Vi har en kunde som har lagt en ordre for ca. 11 dage siden, hvilket er fint. Vi har dog 2 af varene i restordre hvilke gør at vi kontakter kunden pr. telefon uden held og derefter pr. mail, INTET SVAR. Ugen efter ringer vi igen, INTET svar, telefon svare besked bliver lagt INGEN ringer tilbage. Vi har i alt kontaktet kunden ca. 4 gange vedr. hvad kunden ønsker om vi skal eftersende de resterende vare selvfølgelig på vores regning eller om kunden ønsker at annullere ordren eller om kunden vil vente og modtage det hele samlet? Vi har selvfølgelig IKKE trukket pengene da vi ikke har varen og er i mod lovgivningen. Vi har intet sendt til kunden da vi INTET respons har modtaget ? Hvad ville i gøre også så man overholder lovgivningen. Vi har overvejet hvis ikke vi har hørt mere at annullere ordren da vi så bliver i tvivl om kunden overhoved ønsker varen ? Så er der gået over 14 dage uden noget svar ? Vi har været i kontakt med forbrugerådet som siger vi bare skal vente, men hvor længe? Vi vil jo gerne yde en god service og handle på kunders ordre, men det er lidt udfordrende når kunden ikke svare og fortæller hvad de ønsker? |
Det kunne jo tænkes at vedkommende ikke er i stand til at svare.
Indlagt på sygehus, død eller noget.