Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges fra "erhvervsdesigner" tegne produkt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp...

Hvad gør man, nå man som iværksætter har et projekt man skal have lavet, og man ved, at man skal fra a-å MEN man kan ikke komme fra a-b????

 

Jeg har været på DTI, der sagde at jeg var langt videre i forløbet, jeg har henvendt mig til Næstved erhverv, der ikke kunne hjælpe mig og på vækstfabrikkerne, der henviste mig videre til fab lab osv..

OG brugt mit netværk- ER FULDSTÆNDIG STAGNERET...

Jeg mangler ganske enkelt én, der kan tegne mit produkt (har haft det hos en erhvervsdesigner, der leverede det retur)..

Findes der en Industriel designer, erhvervsdesigner e.l der vil hjælpe mig i mit projekt? (indenfor hesteverdenen)

Jeg kan ikke søge om økonomisk hjælp før jeg har fået én til at tegne mit projekt......What to do????????- Jeg har lavet research osv, det er kun en tegner der mangles pt...

Det er godt nok irriterende, når det hele står og falder på det....( Det skal lige siges at jeg er selvstændig i forvejen, bare indenfor en HELT anden branche- så jeg ved udmærket, hvad det vil sige)

Håber, der er en derude, der vil hjælpe- eller at I kan hjælpe med at sende budskabet videre...

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Prøv at sende lidt mere info - Vi kan udarbejde tekniske tegninger og mockups i 3d, og kan gøre det til fornuftige priser.

jacob/easypie.dk

Fra Odense
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør jeg når jeg kommer hjem...

Hilsen Lone

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser frem til at høre fra dig! :-)

Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob...
Ferien er slut og jeg er ved at drukne i arbejde pt..
De Næste to uger er helt håbløse men ugen efter igen kunne jeg komme til Jylland og fortælle om mine ideer og planer, og så kan du sige om det er noget der kan lade sig gøre og en ca pris. ..
Altså om to uger er der frit slag til et møde- kigger du i kalenderen. .
Hilsen fra Lone

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)