Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deluxcars

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke at det er en sponsor du skal lede efter, men en investor. Alternativt lån pengene, hvis du kan.

Er markedet ikke godt mættet af den slags virksomheder? Der er da flere virksomheder i Danmark som udlejer sportslige biler til oplevelser, events etc. 

En anden vej at gå er at lave en slags delebilsklub. Jeg er selv medlem af sådan en klub, hvor jeg betalte en sum for at blive medlem, og så et kontingent hver måned. Bilerne i klubben er primært købt af medlemmerne, som smider bilerne i klubben, og så få del af det overskud der bliver når bilerne lejes ud (enten til medlemmer eller andre som ikke er medlemmer, som betaler mere). På den måde bruger medlemmerne bilerne som en investering.

Vi har et fedt klubhus med bar, poolbord, TV, mødelokaler etc. og vi tager på køreture i bilerne, eller vore egne, og der er altså et socialt aspekt også. Men når alt kommer til alt, er det en delebilsklub og biludlejningsfirma i et. Vi har flere Ferrari, Lamborghini, McLaren, Audi R8, Mercedes SLS, Aston Martin, Porsche etc.

Det er en alternativ måde at drive udlejningsvirksomhed på.

Mvh Carsten

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Deluxcars:
Mvh
Deluxcars.dk

Det var måske en god ide at sikre dig domænet før du bruger det som signatur. Det ser ud til at det stadig er ledigt og kan købes af enhver der har lyst Wink

Mvh Carsten

Tilmeldt 2. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Tusind tak for de gode fif!
Heldigvis er der endnu ikke "mange" virksomheder der udlejer disse luksusbiler. Der er mange private men ikke virksomheder.

Mvh
Mikkel

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige siges at der allerede er et firma i gang under navnet "deluxcar" uden s.. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Deluxcars:
Heldigvis er der endnu ikke "mange" virksomheder der udlejer disse luksusbiler. Der er mange private men ikke virksomheder.

Jeg kender til BilDrømme.dk og Sports Car Rental i Danmark. Private må, så vidt jeg ved, ikke udleje deres biler til event kørsel eller lign. Det er vist et spørgsmål om forsikring.

Jeg kom forresten til at tænke på et marked der kunne være for luksusbiler. Klubben jeg er medlem af af tidl. haft både Rolls Royce og Bentley, men der var ikke ret mange af medlemmerne der ville køre i dem, så de er ikke i klubben længere. Men de blev indimellem lejet ud til virksomheder, som ville hente deres kunder, bestyrelsesmedlemmer etc. med stil. Det er noget federe at hente sine kunder i en luksusbil, istedet for at bede dem om at tage en taxa. Måske der kunne være et nichemarked for udlejning af luksusbiler til erhvervskunder.

Audi har iøvrigt lige startet et projekt op her hvor jeg bor, hvor man med sin iPhone kan leje en bil, og når man henter den låser man den op med sin iPhone. Spændende koncept, og en alternativ måde at leje en bil på. 

Mvh Carsten

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)