Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App udvikler søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en dygtig og kompetent person der kan udvikle en app.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har mange års erfaring i design af Apps og deres UserInterface. 

Jeg specalisere mig i at bygge designet og funktionerne op i et grafisk udkast som kan sendes til programmøren

Der findes mange dygtige programmører som ikke har sans for design og brugervenlighed. Og det er tit svært at forklarer sit koncept til programmøren. 

Jeg kan bygge et dokument som i helheden viser appet's funktioner og dets design til de mindste detaljer. 

Alt dette gør jeg naturligvis i samarbejde med jer. 

Brugervenlighed og design er en af nøglerne til at få succes i et app. 

Jeg sætter også appet op i en powerpoint præsentation, som kan vises til mulige samarbejdspartnere eller investorer. En gennemgang af en sådan præsentation vil give seeren en fuldendt forståelse af appets opbygning og funktioner. 

Har været med til at lave mange apps og har fundet frem til at, design fasen er en god mulighed for at forbedre sit app, og det at have et overblik over designet og interfacet er et kæmpe plus og en stor hjælp. 

Dette gør også arbejdet nemmere for programmøren da han/hun vil kunne opbygge appet hurtigere og mere præcist da de vil have et komplet overblik over hvad der skal laves. 

Jeg designer også app ikoner og illustrationer som evt. kunne være i appen. 

Ser frem til at høre fra jer, vil med glæde lave jer et gratis udkast af jeres app design så i kan se hvad jeg er i stand til. 

Vh Sebastian

Mail: Sebastianbeen@icloud.com

Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian. Det lyder meget interessant, og virker til vi måske godt kunne få et godt samarbejde.

Det jeg ønsker er en app som Bazoom hvor man i stedet MC sælger/viser andet.

Jeg er helt ny i det her og har ikke så meget andet end det ovennævnte, dvs Inge jobbeskrivelse som sådan eller yderligere kravspecifikationer, andet end det der kommer hen af vejen. Jeg har ideen men mangler manden der kan udvikle den og føre ideen ud i livet

Mvh vahab

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vahab

Det lyder super. 

Jeg er sikker på jeg kan hjælpe dig på vej ved at udvikle konceptet, hjælpe dig med at finde investorer og programmør

Har en del erfaring i at gøre apps til virkelighed, og er bl.a. igang med selv at få programmeret et app i London. 

Smid mig en mail på Sebastianbeen@icloud.com Så kan vi snakke det mere igennem. 

Vh Sebastian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)