Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics - tre danske sider, med markant mest traffic i USA. Hvorfor dog det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften!

Jeg er lidt forvirret. Jeg har to danske sider, der kører fornuftigt, min kæreste har yderligere en. Det er tre nichesider, som begge tiltrækker ok mange besøgende her i Danmark. De er begge på dansk og ikke særlig interessante for udenlandske. Vi snakker i øvrigt om to forskellige google-accounts: min kærestes med den ene og min med mine to sider. 

Det der slår mig er, at vi begge på alle tre sider har ok traffik, men at cirka 40 procent kommer fra Danmark, 40 procent fra USA og resten bliver fordelt over resten af verdenen. 

Er der en der kan give mig en plausibel forklaring for, hvorfor der er så mange besøgende fra USA? Principielt har jeg jo ikke noget imod at de kommer fra USA, men kan virkelig blive meget nysgerrig omkring, hvorfor det er tilfældet.

Venlig hilsen, 

Lars

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en lille rettelse: på den ene side, den jeg bruger mindst og som omhandler oversættelser, der har jeg i maj måned haft 1 enkel besøg fra Danmark og over 400 besøgende fra USA. Det giver ikke meget mening. 

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at booste indlægget, da det er lidt en vigtig ting for mig at finde ud af. Jeg håber i kan bære over med mig.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville læse op på, hvordan man blokerer bots på google analytics (eller fjerner dem accountet i hvert fald). Så vil du nok se nogle lidt mere realitiske tal fremover :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg tror også, at der er tale om de såkaldte spam bots, der virkelig er begyndt at drille meget i analytics.

Hvis du bruger analytics, kan du prøve at kigge under "Anskaffelse" og vælge "Al trafik" og derefter "Kilde/medium".

Du finder højest sandsynlig en masse "referral" fra alle mulige, såsom "free social buttons" og lignende.

Hvis du gerne vil af dem (går jeg ud fra du vil) fordi de ødelægger statistikken, så kig på dette indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/254847.aspx

En metode jeg selv lige er begyndt at bruge, og det ser ud til at virke...... ind til videre :-)

Håber du kan bruge det, og god aften herfra.

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)