Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af computer ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror i at man kan starte et firma hvor man udlejer gamer computer og tilbehør til en fornuftig pris?

Mvh Jesper

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver igen :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan man sikkert godt. Men tror ikke der er marked for det. Og hvis marked er der. Så tror jeg ikke det ville kunne køre økonomisk rundt. Da hvis man skal have gamer udstyr som skal være hurtigt og med på noget af det nye indenfor processor og grafikkort osv. Så vil jeg mene man hurtigt taber penge, da folk forventer noget hurtigt og nyt. Men nok ikke er villige til at betale den høre pris som det vil blive hvis man hele tiden skal have nyt udstyr for at kunne leje det ud som gamer udstyr.

Hvis det marked havde været der. Så havde de forskellige netcafeér sikkert eksisteret endnu. Da det faktisk var det de gjorde. Altså udlejede gamer udstyr til lan aftner osv.

Så nej tror ikke marked er der og ej heller det ville kunne løbe rundt økonomisk.

Mvh. Kim

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i betragtningerne, så længe man lejer ud til folk, der spiller spil, som kræver det nyeste gear. Men måske kan nogen nøjes med lidt ældre gear. Jeg vil dog nok sige, at det er lidt op ad bakke. Du vil skulle have relativt mange penge sat i grejet og vil nok ikke få værditabet ind i leje. De færreste computere over 2 år kan sælges for meget mere metal-værdien, så du vil således i gennemsnit skulle have 1/24 i leje pr. måned, blot for at betale computeren. For en computer til 4.800 kr. vil det være 200 kr. pr. måned, FØR du har fortjeneste. Du kan jo spørge i din omgangskreds, om nogen vil betale det. Og især om de vil betale det om 1,5 år, når computeren er en oldsag. Du har dog den fordel, at du kan vente med at købe computeren, til du har en lejeaftale. Du kan evt. lade dig inspirere af http://www.leasy.dk/, som du på en måde er lidt oppe imod.

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg kan ikke anbefale dig at starte en virksomhed baseret på din ide om at udleje gamer computere.

Jeg ejer flere forskellige IT virksomheder, og en af virksomhederne www.nordicitrental.dk udlejer IT-udstyr. Vi har et par Gamer computere i vores produktserie.
Men det kan tælles på en hånd  hvor mange gange de bliver lejet ud om året. Der kommer meget få forespørgsler om året på den type computere. Problemet er at det er for dyrt at holde dem up to date, og kunderne efterspørger altid noget der er en generation nyere. Min tanke er at de fleste gamere har en PC selv, ellers vælger de at gå på netcafe.

Med venlig hilsen

Michael

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)