Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify - billede af produkt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 31
Fra  thyst.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og er igang med at oprette mine produkter på min shop, men har lidt bøvl med billederne. Shopify har en zoom-funktion, som gør at man kan se detaljerne på billedet for produktet, hvilket er vildt praktisk. Problemet er bare, at mine billeder ikke er helt skarpe når man først zoomer ind, hvilket de ellers er når jeg åbner dem normalt på computeren. Der er tale om plakater som er lavet i formatet A2 i photoshop, så i og for sig burde formatet jo være stort nok. 

Er der nogle som kender lidt til problemet? Er der bestemte mål de helst skal have eller? 

Mvh. Amalie  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er formatet på billederne i pixels?

Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 31
Fra  thyst.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg åbner "vis info" siger den at størrelsen er 3307 × 4677. Er det det du mener? :) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er det jeg mener. De er muligvis for store, så shopify skalerer dem på en uhensigtsmæssig måde. De skriver at de supporterer billeder op til 2048 x 2048, så du kan prøve selv at skalere så de holder sig indenfor dette.

https://docs.shopify.com/support/your-store/products/what-size-do-my-product-images-need-to-be

Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 31
Fra  thyst.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at skalere, så højden blev 2048, men det er stadigvæk uskarpt. Har det nogen betydning hvilket format det gemmes i? Jeg har kun prøvet at gemme som JPEG nemlig. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)