Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

indlæg spam wp

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg hjælper en med en wp blog/firma side - jeg ser masser af kommentar spamblogs og kan også finde en del hjælp på google om emnet - men på den her wp er det indlæg med en masse spamlinksder kommer med et par minutters mellemrum...hvad kan jeg gøre ved det? Og er det spam eller er siden hacket...

Vh

Pernille

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke kommentar spam...det er indlæg/posts

Jeg har deaktiveret kommentarer.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det misforstod jeg :( Det er noget rigtig skidt. I bedste fald kender de blot adgangskode til brugeren, som indlæggene udgives som. Det er dog sandsynligt at siden er hacked. Din udvikler og evt. webhotel vil kunne opklare det og hjælpe med at få det løst.

Start dog med at skifte alle adgangskoder og sørg for at vælge adgangskoder, som du ingen andre steder bruger.

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

www.isos.dk- IT support

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at oprette en konto til Akismet som er et antispam program og findes som gratis version.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

BSHansen:

Hej

Jeg hjælper en med en wp blog/firma side - jeg ser masser af kommentar spam på blogs og kan også finde en del hjælp på google om emnet - men på den her wp er det indlæg med en masse spamlinksder kommer med et par minutters mellemrum...hvad kan jeg gøre ved det? Og er det spam eller er siden hacket...

Vh

Pernille

Har du prøvet:  https://wordpress.org/plugins/wp-spamshield/ ?

Jeg ved ikke, hvordan pluginet virker mod indlæg, men det fjerner stort set alt kommentar-spam :) 

Eventuelt læs mere på min blog om pluginet: http://jacobkildetofthenriksen.dk/saadan-undgaar-du-spam-paa-din-wordpress-blogkommentar-spam-trackback-spam-kontaktform-og-registration-spam/

Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar alle - ændrer adgangskoder og får en prof til at fixe det.

Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar - det er også lidt hvad jeg selv frygtede..jeg starter med at ændre adgangskoder og installere akismet, måske det er nok. Så får jeg en prof til at ordne det.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)