Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervs forsikring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle 

Jeg ville høre om nogen kunne give et bud hvilken forsikringer der ville være gode at tegne til en ny virksomhed.

Enklemands form med rent webshop som sælger fiskeudstyr.

har intet kontor da jeg har valgt at startet op hjemmefra , Varelagret kommer ikke til at overstige en værdi af 25000,-kr inkl moms forsendelses pakker skal jeg selv transporter i starten måske op til 10 stk i starten.

Jeg har selv dannet mig et billed af man skulle få bruge for .:

Erhvervsansvars forsikring
Produktansvarsforsikring
Kriminalitetsforsikring til "Netbanken" 

er der andet at tage højde for ? , pt. arbejder jeg på fuldtid på sidelinjen 

på forhånd tak for hjælpen

Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er godt på vej med dem du har valgt

Arbejdsulykke forsikring er normalt et krav, men jeg ved ikke hvordan kravet er for enkeltmandsfirma.

Erhvervs ansvar er ofte en del af en erhvervsforsikring, hvor man samtidig dækker dine værdier. Og selv om 25.000 kr i varelager måske er til at overleve ved en brand, så vil du måske også lige købe din smartphone og pc / printer via firmaet - og hvis de er firma købte så dækker din indbforsikring ikke. Der ved har du nu pludselig et tab på måske 40.000 kr. Og den dækning er ikke speciel dyr.

Endelig skal du lige forholde dig engang til omkring transportforsikring. En ting er den risiko man løber ved at levere til kunder eller sende med posten, men hvis du får en leverance fra din leverandør, så er dækningen ved bortkomst eller skade under transport ret lille.

Et transportfirma dækker omkring 100 kr pr kg - lidt forskellig fra de forskellige transporttyper, men det betyder nok at du ikke får fuld dækning. Så overvej om du skal have en transportforsikring, eller om dine leverandører lever CIF din adresse (altså at prisen er incl. forsendelsomkostninger og forsikring)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har helt glemt en transportforsiring, du vil med en fordel kunne tegne en general police

Var jeg dig ville jeg nok kontakte en forsikring mægler, der vil kunne skaffe dig de mest fordelagtige priser på de forsikringer du har behov for.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

1/ Arbejdsulykke forsikring er valgfrit for enklemands .

2/ transportforsikring - som udgangs punkt er det vel fragtfirmaet som har aben når det er postdanmark samt GLS tænker jeg iht deres regler har de forsikrings delen op til 4800 kr pr pakke .

Skal pt ikke importer vare til DK , da det er rent forhandler i DK , og alle selskaber jeg har været i kontakt med tager 5500kr i selvrisiko pr skade anmeldelse hvilken er vildt :-)

Mine 3 leverandør sender alle som CIF til adressen så den er også klaret , så man kan sige som jeg forstår det er det ikke aktuelt pt for mig med 10 pakker om dagen da jeg vil aflevere dem i erhvervsindlevering i Hillerød.

Kriminalitets forsikring som dækker alt inkl netbank har jeg allerede tegnet til kun 793kr om året...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)