Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De gode steder i København

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Har lige et lille OFFtopic spørgsmål til jer der er stedkendte i København.

Jeg er i den heldige situation at jeg skal til vores årlige fætterfest i København på lørdag - og vi kan ikke rigtig finde ud af hvor vi skal tage hen? :)

Vi skal mødes i København ved 15 tiden og skal have tiden til at gå derfra og resten af aftenen/natten.

- Vi er til hyggelige steder hvor man kan føre en samtale
- Vi kan godt lide noget god mad
- Der skal selvfølgelig kunne købes drikkelse (%er)

Så hvor skal vi tilbringe vores dag/aften henne?

I må meget gerne komme med forslag og evt. links til de steder og områder i vil anbefale :)

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WEBoptimist

Jamen det bliver skønt vejr på lørdag, så jeg ville foreslå jer at tage havnebussen ud til Copenhagen Street Food på Papirøen! (http://copenhagenstreetfood.dk/en/)

Der er flere forskellige madboder, mulighed for at købe alkohol (% i form af øl eller sommerdrinks!) - og som prikken over i'et kan I sidde helt ned til vandet på deres bænke/strandstole.

Der er i hvert fald rigelig mulighed for lørdagshygge, og musikken er ikke overdøvende.

+ hvis I vil videre/ind til byen, er det bare at hoppe på Havnebussen igen, og så er I tilbage ved Nyhavn.

Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Biabello.com Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kødbyen opfylder også alle dine tre punkter - og er hyggeligt i solskin :) Og det er nemt at komme videre derfra senere :)

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Riise

Nu har jeg ikke den store kendskab til kødbyen, men er det ikke et sted hvor man henter engros til butikker og restauranter? :)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Den irske pub The Globe har en stor stjerne i min bog, bl.a. fordi de sælger cider på fad. Priserne er dog godt i vejret og maden kan ikke rigtig anbefales, men det er et fint sted 100 meter fra Nørreport - måske til den første øl :-)

 





Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Berlin Bar på Frederiksberg kunne også være en mulighed. Som navnet antyder er det en rigtig "tysker-knejpe", hvor der kun serveres tyske øl. God udvalg af fadøl, bl.a. Berliner Kindl. 

London Pub, også på Frederiksberg, er også ganske udmærket. Ellers skulle Nørrebro Bryghus også være super (har af uransaglige årsager ikke været der endnu). 

Område-mæssigt ville jeg nok vælge Nørrebro Bryghus, da der er rigtig mange hyggelige steder i nærheden, hvis I får lyst til en lille pubcrawl :-)

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar, nu har jeg da en masse gode forslag jeg kan tage med videre :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WEBOptimist

Faktisk har vi, i Wunderwunder, haft den fornøjelse at kode Copenhero.dk og været i tæt samarbejde med drengene bag. Derinde vil du helt sikkert kunde finde en cafe eller to, hvor i både kan få drikkelse og mad.

Tag et kig på siden - og lad mig gerne høre hvad i finder på :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også Torvehallerne ved Nørreport St. Fint sted hvis man vil have noget lækkert mad og drikke. Men på en lørdag med godt vejr skal du være forberedt på at der er  MANGE  mennesker :-)

Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Biabello.com Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager ultra-sent svar, men jo det er det nok også. Men find den hvide del, mod Halmtorvet - søg på gaderne Høkerboderne og Flæsketorvet :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)