Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At starte egen virksomhed op uden kapital og på kontanthjælp

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja overskriften siger næsten det hele.
Jeg har før arbejdet som økonominassistens og voksen op i en familie med selvstændig.
Jeg er iden tvivl en god sælger og hva d vigtigst er giver jeg ikke op. Jeg har i årtier ønsker at sælger genbrug og ik kun gamle sure gamle møbler og loppe (lort) sorry ordvalg.
Men køber tit ting op og laver om
På det. Bygger tingene om så tingene får ny anvendelse. Jeg startede nov 2014 som lidt hobby da min kæreste døde og får ik at blive tosset tog jeg en chance som ALLE tænke.... Hun er er i chok og den har slået klik for hende. Så med den smule overskud jeg har hver mdr tog jeg hele baduljen på nær 200 kr og fandt en da solgte brugskunst lånte en bil, kørte til Lolland, fyldte en trailer sig fik lavet mig en rigtig fin hjemmeside og iden at rigtig at vide hvad der var in eller yt hoppede jeg ud i min drøm. Det gav potte. Jeg brugte efter madpenge var lagt væk resten på nye vare. Tog kursus som jeg selv betalte i alt male møbler og får det bedste frem i møblerne.
Som jeg skrev er jeg på kontanthjælp så må ik særlig meget og der er ik noget der hedder iværksætter mere.
Jeg bruger alt min tid og den smile overskud der er på nye ting. Når der ik sælges noget blir der ik købt osv.
Min aller største drøm er at gi kommunen fingeren men jeg kan jo ik forsørge mig selv samt en forretning den første tid.
Så hva gør man?? Deler man et lokale eller hva?
Tænker meget på det for i gen tvivl om at omsætningen ville stige når der var en fysisk butik.
Håber nogle har nogle guldkorn.

Venligst kermit🐸

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)