Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv vores kunder låne muligheder på vores kommende elektronik side.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer. 

Vi er igang med, at få bygget en hjemmeside op der sælger hjemmebiografsystemer til private i prisklassen mellem 8.000 - 15.000 kr. 

Vi har derfor tænkt lidt over hvor vidt der er mulighed for, at vores kunder kan få mulighed for at optage forbrugslån på vores hjemmeside til køb af vores produkter. 

1. Hvilke banker (F.eks. Ekspress Bank) ville være bedst i vores tilfælde. 

2. Er der mulighed for os som virksomhed, at få sådan en bank der giver vores kunder muligheden for kredit.  

3. Hvordan fungere sådan en aftale, og hænger vi på noget ansvar?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ViaBill dækker bare kun for 10.000 kroner i værdi, og så har vi hørt fra andre at de er svære at arbejde med?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen problemer med samarbejdet - men mine viabill kunder ligger typisk også kun omkring 500-1000 DKK.

Men blot et forslag - det kunne være du kunne bruge dem sammen med andre muligheder, for de der overstiger de 10.000,-

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Førhen kunne man som butik lave en aftale med Ekspres Bank, hvor virksomheden fik en provision pr. finansiering eller betalte X% for rentefri finansiering. Men vilkårne har sikkert ændret sig siden jeg havde butik/arbejde som butikchef/souschef, da det efterhånden er en del år siden.

I dag er Ekspres Bank opkøbt af Santander Consumer Bank, men Ekspres Bank drives stadig videre under samme navn. Der er flere på nettet som har lave individuelle aftaler med Ekspres Bank, så jeg ville nok starte med at ringe til dem.

Men prøv at ringe rundt til de forskellige udlånsvirksomheder. Hvis du får mulighed for at vælge, så vælg en kendt virksomhed, da trust vil få stor indvirkning på din konvertering af finansierede salg.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)