Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BETALT BOGFØRINGSMENTOR SØGES

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

jeg har i de sidste par år været med til at starte små iværksætter virksomheder op, hvor jeg primært har stået for alt med regnskab og bogføring. I takt med det, er min interesse for emnet, "bogføring", eksploderet og nu vil jeg gerne til at blive endnu bedre. 

I den forbindelse har jeg fået et tilbud fra en god ven, som har egen tømmervirksomhed, hvor hans nuværende bogfører har sagt op. Tilbuddet ligger i at overtage det nuværende regnskab og stå for bogføring samt lønudbetaling. Jeg vil gerne være 100% sikker på dét jeg laver er rigtigt ifht. lovgivning m.m. og derfor søger jeg én som har mere erfaring med bogføring end jeg har, og som har lyst til at lære fra sig, og hjælpe mig i gang. 

Skal jeg så arbejde gratis, tænker du? 

- Nej, jeg kan ikke tilbyde meget, men jeg vil gerne give en symbolsk timeløn af 100 kroner, for din viden og hjælp. 

Hvilken form for hjælp efterspørger du?

- Jeg efterspørger en som har erfaring inden for området, og kender til lønudbetaling og bogføring af dette m.m. og som har lyst til at lære fra sig! En som kan kigge mig over skulderen, og komme med gode tips og tricks. Jeg vil gerne understrege, dette ikke er et permenet "mentorjob", men kun i en mindre periode. 

Hvor henne i landet er det, og hvor mange timer om ugen?

- Jeg befinder mig i Odense, men jeg vil meget gerne pendle ud til dig, hvis det kan hjælpe på det. Jeg regner med at det vil tage 2-4 pr. anden uge. 

Hvis du har nogen spørgsmål kan jeg kontaktes på hhniels@gmail.com eller herinde på tråden :-)

God søndag til alle :-) 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Dalby Mortensen:
Jeg regner med at det vil tage 2-4 pr. anden uge.

2-4 TIMER hver anden uge, mener du forhåbentlig :-) Jeg har skrevet til dig.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)