Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pervers arbejdsmoral

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en god en inden sengetid. Formentligt ikke noget jeg husker om 5 minutter i hele sin ordlyd, men dagens tragisk/komiske gimmick.

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 00:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Cookie - John Hannover:
så hop du bare af Discover - vi må erkende vi ikke lever op til dit niveau

Givet at der er mange niveau mangler... men jeg fik minus point på min udtalelse om at der ca. hver 7 år kommer en højkonjektur efterfulgt af 7 magre år..

Almen viden er at det ved folk 

Dette er et faktum og så betyder det at Amino brugere, ved at de giver minus, at de slet ikke forstår virkelighed,,,  og hvad kan man så bruge dem til ? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

alt går i bølger - også til dels arbejdsmarkedet- om end jo ikke altid 7 år - så var det nemt at investere -  det undskylder ikke din helt umulige optræden herinde Discover - der er noget helt galt med dig rent ud sagt

god aften

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 00:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Arne G.:

Det var en god en inden sengetid. Formentligt ikke noget jeg husker om 5 minutter i hele sin ordlyd, men dagens tragisk/komiske gimmick.

Ja.. sådant set  passer  du stadig godt i den psykopatiske box  med dine afsluttende ord   og jeg venter stadig på at du kan finde blot 2 positive eksempler du har skrevet, som kan mindske tanker om det jeg ser som en markant tydelighed dianose hos din person.

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 00:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

alt går i bølger - også til dels arbejdsmarkedet- om end jo ikke altid 7 år - så var det nemt at investere -  det undskylder ikke din helt umulige optræden herinde Discover - der er noget helt galt med dig rent ud sagt

god aften

Har noteret tidligere ca. hvert 7- år---  og jo klart at jeg skal markerer min holdning overfor curlingbørn og andet som ligner

Smiler over at du mener at der er noget galt med mig,,, . men at du er her 24/7 så har du en brist i dit liv, som så er min holdning,,, 

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 01:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

findes der overhovedet moderatorer tilbage i Amino eller har I besluttet jer for, at Amino ligeså godt kan slå sig samme med EB nationen - Hvis der gør så tag lige og vågn op helt ærligt Big Smile Stop nu fjolset



Hej John

Den nemmeste måde at stoppe ham på, er ved at lade være at med at blive provokeret af hans indlæg og bare ignorere ham. Alle hans indlæg prøver åbenlyst at fremprovokere en reaktion. Denne tråd var dømt til at gå galt fra første indlæg og jeg er enig i, at moderatorerne ikke har været tilstrækkelige. Det kan evt. være, at det hjælper at anmelde hans indlæg.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 08:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
George Carlin

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer. :-)

Så tror jeg ikke, at vi får mere konstruktivt ud af denne tråd. 

Så vi låser den.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)